• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • FruGöransson

caran: vilken dag! men sover han 11 timmar per dag? Det gör inte Alice, hon sover typ 4 timmar under dagen. Tänk så olika det kan va :) Hur var partyt då? har du handlat upp besparingarna nu? ;)

Menar så klart att vi ses på torsdag och inte imorn ;) förresten vad sägs om kaffe paus istället för åhléns? det va ju ett tag sedan vi var där och dessutom har de ju bra toaletter

• Caranlachiel

Moder2B: Nej alltså på hela dygnet, då brukar han ligga runt 14-15 timmar men igår blev det bara 11. Nej under dagen sover han också ungefär 4 timmar. Handlade inte för en krona, duktig var jag! Men det fanns mycket fint! Lägligt nog var Erik krånglig så jag försökte få honom att somna i vagnen. Och när han väl gjorde det kände jag mig lite stressad. Men framför allt har jag inga pengar att lägga på kläder. De är ju rätt dyra och de växer ju ur kläderna så fort. Om nåt år är det mer värt pengarna.

• Mattilda

Minerva sover 3 ggr 45 min per dag om jag inte har turen att få henne att somna om efter 45 min..då kan det ibland bli upp till 2-3 timmar i sträck.
    Och för ca 1 vecka slutade vi samsova så nu sover hon i sitt rum vilket resulterat i att hon ofta sover ända från 19-19.30 till 05.30-6.00! såååå skönt då hon använt mig som napp hela nätterna förut :)..enstaka natt har hon vaknat vid 02 och fått sova med oss resten av natten men oftast blir det i sin säng.

Så nu har jag äntligen på ett halvår fått sova 3h i sträck utan att vakna, inatt blev det 2 st 3h i sträck pass så nu är jag ordentligt utvilad :)

Håller med dig om pengarna Caran.. känns helt onödigt att kasta ut dyra pengar på nått dom kanske bara använder några enstaka gånger!

• Lilla l83

Vi har fått förhinder så vi kommer inte i morgon...

Fika torsdag kl. 10,00 Åhléns

Sabah och Alice
    Annelie och Erik
    Anna o Viggo'
    Sofia & Tindra
    Camilla & Leah
    Annsofi och Minerva

• fru Ingeborg

Mig spelar det ingen roll vart vi fikar egentligen.. men tänkte hinna en sväng på stan innan dagishämtning o då är Åhlens bättre...
    Fyller på listan med 2 till

Fika torsdag kl. 10,00 Åhléns

Sabah och Alice
    Annelie och Erik
    Anna o Viggo'
    Sofia & Tindra
    Camilla & Leah
    Annsofi och Minerva
    Emma & Oscar
    Dzenita & Edvin

Jag har fått ryggskott o i dag är det mycket bättre än i går (kunde inte lyfta pluttan då ens) men ju mer jag måste bära henne ju ondare gör det O Mannen sa imorse att han kunde jobba bara 9-11 på jobbet o sen komma hem o jobba hemifrån för att underlätta.. men det gick inte för hans chef sen har tur att det är en "bra" dag och hon är nöjd i gåstolen.. Så det blir promenad i morgon definitivt för min del!!!

• Annizsj

Vi kommer inte imorgon. Har fått andra planer. Mina bästa vänner med barn kommer hit. Blir fullt hus imorgon, men ska bli jättekul
    Hoppas på ny träff snart!
    Nästa vecka är det ju höstlov. Vad ska alla hitta på då? Vi har endel planer, så det ska nog gå bra att ha två barn hela veckan

Fru I-- Fy fasiken va surt din stackare. Det är ett stort handikapp. Har "bara" haft nackspärr en gång, helt fruktansvärt! BRa att han kan komma hem å hjälpa dig!
    Krya på dig...
    dags att gå ner till tv:en, båda pojkarna somnade nyss, sååå skönt!!! Får se hur länge Viggo sover bara.....

• Caranlachiel

fru Ingeborg: Vill du fortfarande promenera vid 9? Ska vi ses utanför Åhléns då? Orkar du verkligen promenera när du har ryggskott?

• fru Ingeborg

Cara.. jag ska promenera i morgon att gå gör ju det bättre... värre att sitta still... Dzenita och Emma dyker nog upp då med. Fortfarande Åhlens som gäller?

• Caranlachiel

fru Ingeborg: Ja det verkar så.

• FruGöransson

Då tar vi Åhléns imorn då, det blir också bra :)

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09