• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • jeaxx77

Jag följer gärna med, föredrar Åhléns framför Waynes, waynes har så ruskigt tråkig mat. Åhlens har väl kanske sveriges äckligaste toalett men jag kan väl hålla mig Annars funkar IKEA bra för mig också.

Fika torsdag kl. 10,00 Åhléns?? Waynes???

Sabah och Alice
    Annelie och Erik
    Anna o Viggo'
    Madde o Axel
    Jenny o Visa

• jeaxx77

Och där kom det dubbla inlägg?...ni väljer själva om ni vill läsa det ena eller båda

• LillaTD

Hejsan! Vi har babysim på torsdag vid 12, men jag följer gärna med på fika innan det! Spelar ingen roll vart för min del.

Sabah och Alice
    Annelie och Erik
    Anna o Viggo'
    Madde o Axel
    Jenny o Visa

• Caranlachiel

Ohanna: Ja ring du, jag kan berätta när fika m.m. blir så du inte blir HELT isolerad.

LillaTD: Kul om du kommer! Är allt bra med er?

• LillaTD

Kanske ska skriva in mig oxå...ahhh

Sabah och Alice
    Annelie och Erik
    Anna o Viggo'
    Madde o Axel
    Jenny o Visa
    Sofia & Tindra

• LillaTD

Caran: Tack, allt e bara bra med oss! Har i helgen varit hos T´s syster med familj (3 barn, varav tvillingtjejer på 3 år ) i Stockholm så det har varit fullt ös, jättetrevligt!
    Hoppas att allt är bra med er??? Ses på torsdag, kul!!

• Annizsj

Jag blir snart galen!! Spelar ingen roll. Ligger brevid Viggo när han ska sova. Vi har sängarna jämte varandra, ena långsidan är borttagen på hans säng. Men han skriker lik förbannat! Blir snart galen om jag inte redan blivit det. Alla metoder, INGET funkar!! Så vi har lagt ner det! Men jag försöker att inte ta upp honom, inte vagga. jag kan inte förstå att det finns bebisar som somnar bara man lägger ner dem....
    Får nog gå in till honom nu iaf......sov snälla barn...SOV!!!!!!!!!

• fru Ingeborg

Sabah och Alice
    Annelie och Erik
    Anna o Viggo'
    Madde o Axel
    Jenny o Visa
    Sofia & Tindra
    Camilla & Leah

Ska försöka komma denna gången Vi är mitt uppe i renovering nu känns fortfarande jättekul inga större problem som kommit upp än. (har bara skummat igenom men läser o kommenterar mer imorron)

• Caranlachiel

LillaTD: Mysigt.

Måste berätta om min syster. Hennes kille åkte upp till Dalarna i förra helgen på älgjakt. Hon bestämde sig för att stanna hemma i Ängelholm, men åkte upp till mina föräldrar förra helgen. Hemma i Ängelholm på tisdagen igen ångrade hon sig och tog flyget upp till Dalarna. På torsdagen ringer grannarna, då har hon haft inbrott. De har vänt upp och ner på hela huset, t.o.m. hällt ut innehållet i kökslådorna på golvet. Dyrbara smycken, splitter ny laptop och splitter ny digital systemkamera är tagna. Grejer är utspridda på baksidan av huset, grejer de tappat när de sprungit därifrån. Helt jäkla otroligt! Och hon har inte lite problem innan heller. Känns som allt händer henne.

• FruGöransson

Kul att så många kan fika på torsdag! Det ska bli kul att träffa er :)

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09