• gumman grön

xtravaganza

Tråden för oss xtravaganzare där vi kan peppa och stötta varandra i soppätandet!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:47
    Resultat över hur duktigt vi kämpar!
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m46494617.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:57
    Då hoppas vi den här länken blir rätt
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47468635.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-02 07:17
    Recept tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47714372.html

• Svar på tråden xtravaganza
  • BHJE

misslindis:
    Ja, en recepttråd hade ju varit kanon!

Lesarah:
    Åhh...ljuvlig känsla, grattis

• misslindis

Ska oxå plocka fram min vinterjacka och hoppas samma känsla kommer bli för mig =) ...fast ser mer fram emot att köpa en ny i mindre stl längre framöver

Någon som kan detta med starta ny tråd eller ska jag?

• BHJE

misslindis:
    Starta du en..det var ju din idé o jag är inte så klok på hur man gör heller...haha

Jag är i STORT behov av en höstjacka. Jackan jag brukar ha ser inte klok ut när jag har den på. Den är alldeles förstor o linjerna uppe vid axlarna, som markerar armens början, hänger ner på överarmarna o ja, det ser inte alls klokt ut. Mitt problem är att jag är så satans (sorry) snål o känner att det är ett onödigt köp av en ny...är snål i vanliga fall också

• misslindis

mozilla - finns inget second hand i som du kanske kan göra ett fynd på så du inte ser så tokig ut i ...jag vägrar att köpa något innan jag e klar och sen får vi bara hoppas att jag fixar handla något. Är något fel på mig som alltid får mig att inte köpa för det känns fel :-S

• BHJE
    misslindis skrev 2009-10-01 22:11:06 följande:
    mozilla - finns inget second hand i som du kanske kan göra ett fynd på så du inte ser så tokig ut i ...jag vägrar att köpa något innan jag e klar och sen får vi bara hoppas att jag fixar handla något. Är något fel på mig som alltid får mig att inte köpa för det känns fel :-S
    Jag brukar handla en hel del åt både mig o barnen på tradera men har inte hittat nått direkt som föll mig i smaken. Den seconhand som låg kanon i stan innan har flyttat på sig så jag som saknar körkort har svårt att ta mig dit *surar lite* Sen vet jag inte vad jag har för storlek nu heller...haha...kanske ska man dra ner på stan en dag o prova kläder så man hittar dagens storlek
  • Muminlina

MissMarillion: Grattis - så bra jobbat

Kmh: Tack, för tipset, jag ska försöka hitta på lite mer saker...

Dag 2: Idag har jag varit och fått mitt träningsprogram, och provat på alla gymmaskinerna - vad roligt det var! Fast jobbigt, och trots det så brännde jag bara 257 kcal...
    Det är ju inte konstigt att man går ner i vikt, det blir ju inte många kcal som "stannar kvar" om man tränar

Jag har idag delat upp en soppa så jag åt 4 ggr, det var bra, jag har inte varit lika hungrig. Däremot så har jag varit ganska matt, det tog en evighet att cykla fram till stan som tar ca 10 min i vanliga fall.

• kmh

Ikväll har jag förberett massa saker som skall säljas på en barnmarknad i helgen, svårt att sätta priser och hoppas jag får sålt en hel del.

Får ni mer mjölksyra än vanligt? Det känns som jag får det väldigt mycket fortare och vid en lägre belastning.

Nu har jag klarat 4 veckor på helfart och imorgon bitti blir det ny hemmavägning. Ni som har hållit på längre på helfart, har ni fortsatt ungefär samma viktminskningstakt efter ca 4 veckor som tidigare (om man tar bort första veckan) eller har takten stannat av. Skulle så väldigt gärna komma ner till 69,9 inom 5 veckor ca 8 kg kvar.

• gumman grön

Ojdå här har ni varit aktiva sen jag var inne sist

Låter super med en recept tråd, och jag ska genast lägga till den i trådstarten, får hoppas jag lyckas med en gång denna gången

Själv så är jag väldigt inne på att börja hel fart snart igen, får se vad min coch tycker om det först.

I slutet av november är det bokat en resa till London som min mor bjuder på, då ska det shoppas kläder vill jag lova Ska bli sååå skoj!!!

Svar på tråden xtravaganza