Prisssan skrev 2009-11-21 15:37:02 följande:
Cybele: Jag tror inte att det händer något med den lilla om du avvaltar med pencillinet till måndag... jag märkte inte när jag fick uvi så den gickl upp i njurarna. Gumman mår fint... men det är jag det, jag oroar mig inte så mkt. Sen så tror inte jag det är farligt om du tar pencillinet i onödan men jag är lite emot sådant.Jag hade väntat.Svisch: Jag borde haft det i torsdags men det hade jag inte. Jag vet inte vad vi gör för att hålla lågan uppe, förutom att vi verkligen tar vara på varann, rör vid varann och visar hur mkt vi bryr oss. Vi har helt enkelt stor lust till varann båda två. Vi behöver sex och varann för att må bra. Allt känns mkt lättare i livet om du får sex när du vill
Cybele skrev 2009-11-21 19:09:40 följande:
Tack Cellisen - det är så skönt att höra att det inte bara är jag som resonerar så! Dricker jag tillräckligt mycket så känner jag inte av det ändå, det är bara natten och morgonen som är svår - och går att stå ut med även om jag hade fallit för lockelsen att ta antibiotika om jag haft det i huset. Svisch - ha usch, det blir tråkigt när det bara blir som ett måste. Bestäm er för att lägga er lite tidigare och ge varandra massage, typ 10 minuter var, så att ni får mycket närhet och försök glömma bort att ni "måste" ha sex, utan gör det för att ni vill vara nära och ha det skönt. Om ni inte tycker att ni har tid, ha TV-fria kvällar - det är otroligt så mycket mer tid man får! :D
Ja, det är klurigt. Vi tycker ändå att det funkar, men det känns lite tungt att höra den där sucken när jag säger att nu ska vi nuppa dagligen i två veckor... Han vill ha barn lika mycket som jag, men eftersom han MÅSTE prestera så tycker han det är jobbigt. Det har han tyckt i flera år nu, men nu är det ännu värre när vi har en läkare som "bedömmer" oss också.
Vi är väldigt gosiga med varandra, och pussas massor hela tiden här hemma, så närheten har vi ändå. Vi hade faktiskt vääääldigt trevligt igår, fast det inte är dags för ÄL, det känns lyxigt, det var ju bara för oss liksom.