Trollmor skrev 2009-11-25 08:24:39 följande:
God morgon!Ja, det är väl samma här egentligen... Men jag börjar ju alltid hoppas så här innan mens dax men den kommer ju troget VARJE månad *arg* Jag är värsta hormon häxan just nu. Igår började jag gråta när vi sjöng tre gubbar, för det är så fint att tomten och bocken inte vill resa från sin pepparkaksgris Jösses Vaknade halv fem i morse. Flottigt hår, trött o finnig. Helt klart PMS...
Underbart!

Om det inte vore för att Murphy verkar förfölja oss alla här i tråden skulle jag ha sagt att du garanterat är gravid. Med tanke på statistiken törs jag inte dra några sådana slutsatser, men hoppas, hoppas, hoppas gör jag såklart ändå!
Cellisen och Mammiz får lite krya-på-kramar, i Cellisens fall till mannen och hoppas att ni får några svar snart, och i Mammiz fall till dig själv och hoppas att du också får några svar snart. Jobbigt att bara gå och må dåligt utan att veta riktigt varför!
Själv har jag inte så mycket att tillägga. Vi är allmänt trötta och hängiga här, sambon är uppsagd från sitt jobb och har inte så lång tid kvar där, men skriver förhoppningsvis på nytt anställningskontrakt imorgon. Jag går och väntar på uppsägningsbesked lagom till jul (jättestort varsel). Svårt att ligga på topp då! På bebisbakningsfronten intet nytt. Ömma tuttar, men det har jag ju inför varje mens, så jag förväntar mig inget annat resultat än de senaste... 22 månaderna, eller vad det nu kan vara?!