• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Cybele

Trollis - skönt att höra att du är så positiv.

• Prisssan
    Åttan skrev 2009-11-19 09:03:32 följande:
    Kikar in.. Nu har vi gjort allt vi kan hemma.. så nu är det bara å vänta... 
    Håller tummarna här med... men är så trött på allt väntandet själv.
    I think I´m paranoid and complicated....
  • svischan
    Trollmor skrev 2009-11-19 08:48:24 följande:
    Cellisen: Åh jag hann inte läsa ditt inlägg innan jag skrev mitt. Stackare Vad trist, det är ju en hel vecka nästan.. ÄL kan komma senare av Pergo även om man inte slarvar, testar du med äl test? Jag kan inboxa lite ur boken sen i em om du inboxar din blodgrupp, alltså om du är intresserad?
    Jag skulle också vilja ha lite info ;-D Jag är O+ står det i mina papper.

Ska ta sista tabletten pergo nu ikväll, sen är det bara att vänta in ÄL. Tänkte köra med teststickor för första gången, innan har det inte funnits någon anledning eftersom jag hade cykler på 3-4 mån. Men nu så! Mkt spännande!
  • Prisssan

Svisch: Jag kan kopiera mitt om Trollis har mkt att göra, då har vi ju samma

• Prisssan
    Lalie skrev 2009-11-19 21:18:40 följande:
    Kan du kanske kopiera till mig med samtidigt om du hinner?
    But of´course my horse...

Om du nu inte vill ha så mkt jobb Trollis så hjälper jag dig med de här två tokarna
  • Trollmor

Morrn!

Jag ska ta tag i det i helgen här *skäms* att skriva ner lite o inboxa. Hoppas ni har lite tålamod

Nu gyn (progesteronprov) sen jobb sen kommer svärisarna o sen blir det fest...

• Lalie

Ha ha Cellisen, skönt att man får vara sig själv nånstans (tokig, alltså)...

• Prisssan
    Lalie skrev 2009-11-20 11:16:02 följande:
    Ha ha Cellisen, skönt att man får vara sig själv nånstans (tokig, alltså)...

Nu måste jag klaga, har sådan typ mensvärk så jag tänkte att det är äl... men inte det minsta utslag
    Blir så jävla ledsen... jag vet, vi försöker inte, vi tror inte mer..bla bla men visst vill man ändå
  • svischan

Cellis: Jobbigt med ont Ska du ha ÄL nu snart? Vi har just nu en vänteperiod i vårt samliv för att sedan pippa som kaniner ca 2 veckor runt ÄL. Innan har ju inte jag kunnat beräkna ÄL, men nu äter jag ju pergo och går på regelbundna kontroller, så det känns som att vi iaf kommer träffa rätt datum nu... Min man tycker inte om att ha sex "bara för att", men vi har aldrig varit dom som nuppar dagligen, så nu känns sexet mest som ett jobb som måste göras. Hur gör ni för att hålla glöd i maskineriet???

Svar på tråden Syskonlängtan 4