• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan

*Dricker också kaffe*

Jag ska ju få mens typ som Pej, så vi är rätt många samtidigt denna månad. Lalie brukar också ligga rätt nära mig tror jag.
    Men jag ser det inte som BIM denna månad... har ju inte haft äl.

I think I´m paranoid and complicated....
  • Trollmor

Jag blir väl först ut, på fredag kommer min...

Gyn dr ringde idag, men jag missade samtalet. Undrar vad hon ska säga, det är väl nåt om progesteron provet jag gjorde. Hoppas det är nåt fel faktiskt... Orkar inte med att hon ringer för att tala om att allt är bra o gnida in i ansiktet att det faktiskt inte är nåt fel på mig. MEN VAFAN blir jag inte gravid för då???

• pej
    Prisssan skrev 2009-11-24 08:42:16 följande:
    *Dricker också kaffe*Jag ska ju få mens typ som Pej, så vi är rätt många samtidigt denna månad. Lalie brukar också ligga rätt nära mig tror jag.Men jag ser det inte som BIM denna månad... har ju inte haft äl.
    Jag har också slutat se mina beräknade datum som BIM... snarare BM... för jag vet ju att menshelv... kommer, även fast jag har haft ÄL!!
  • Prisssan
    pej skrev 2009-11-24 21:25:21 följande:
    Jag har också slutat se mina beräknade datum som BIM... snarare BM... för jag vet ju att menshelv... kommer, även fast jag har haft ÄL!!
    Samma här..samma här
  • Trollmor

God morgon!

Ja, det är väl samma här egentligen... Men jag börjar ju alltid hoppas så här innan mens dax men den kommer ju troget VARJE månad *arg*

Jag är värsta hormon häxan just nu. Igår började jag gråta när vi sjöng tre gubbar, för det är så fint att tomten och bocken inte vill resa från sin pepparkaksgris Jösses Vaknade halv fem i morse. Flottigt hår, trött o finnig. Helt klart PMS...

• Prisssan

Trollis: Förlåt men det var skitgulligt!

Ingen av er som har farmville på fb och vill bli granne med mig?

• Prisssan

Hur är det med mammiz förresten, längesen hon var inne.

• Trollmor

Cellisen: ja, dessa barn visor är för sorgliga Har inte farmville men fb. Inboxa ditt namn så letar jag upp dig.

• Prisssan
    Trollmor skrev 2009-11-25 08:51:52 följande:
    Cellisen: ja, dessa barn visor är för sorgliga Har inte farmville men fb. Inboxa ditt namn så letar jag upp dig.
    Ja!
Svar på tråden Syskonlängtan 4