• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan

Trollis: Nu får vi ju se först på onsdag, jobbigt att vänta. Det är ju dagens datum som hållt oss uppe och så rycks det bara undan för oss på samma dag!

Jag har inte äl, brukar ju ha det exakt två veckor efter mensen börjat och det är idag. Konstigt men denna pergo kur klanatade jag mig ju. Missade dag 2+4 och tog dem sedan dagen efter.
    Måste ju ha med saken att göra?

Jag mår också så när jag äter fel... ingen aning om hur jag borde äta efter min blodgrupp.

I think I´m paranoid and complicated....
  • Trollmor

Cellisen: Åh jag hann inte läsa ditt inlägg innan jag skrev mitt. Stackare Vad trist, det är ju en hel vecka nästan..
    ÄL kan komma senare av Pergo även om man inte slarvar, testar du med äl test?

Jag kan inboxa lite ur boken sen i em om du inboxar din blodgrupp, alltså om du är intresserad?

• Trollmor

Namnnapps reklam i inboxen borde förbjudas

• Prisssan

Trollis: Den gjorde inte det förra gången..då hade jag lite utslag på onsdagen och på lördagen var det över. Testade inte där i mellan pga att C var på sjukhus.

Maila gärna! Jag har noll tror jag

• Åttan

Kikar in..

Nu har vi gjort allt vi kan hemma.. så nu är det bara å vänta...  {#lang_emotions_gravid}

När ska jag få bli mamma??
  • Lalie

Åh, ständigt denna väntan! Hoppas, hoppas, Jeskan!

Men Cellisen, fy sjutton vad surt att behöva vänta en vecka till! Förstår att det känns jättetungt.

Förresten när jag åt pergo fick jag senare ÄL med så det behöver inte ha varit.

• Prisssan

C är jättedeppig nu, vad kan jag göra mer än att komma med klatchiga kommenatrer om att han måste vara stark...

• Trollmor

Cellisen: Vet inte vad du kan göra för att muntra upp honom Jag inboxar i kväll, kom på att här måste städas *suck* Svärisarna kommer i helgen, vore ju bra om vi får plats runt bordet

Jag köpte ju ett spermievänligt glid förut, men vi gillade inte konsistensen osv så den har inte blivit använd. Men det visade sig att det var fel på den (konsistensen) så jag fick en ny flaska plus äl tester så det där med att lägga ner nu sket sig Har 10 äl tester nu o det räcker nog i 2 månader. Kommer klia i fingrarna om 3 veckor... Kör nog hela programmet nästa cykel då rå. Har RR o Apiforce o L-Argiplex hemma, bättre kost, motion o spikmatta. Kanske Albyl minor tom Och ingen pergo, vad bra jag ska må

Trollis åter på banan.... Bort med deppen in med energin

• Trollmor

Jeskan: Härligt! Håller tummarna...

• Prisssan

Trollis: Jäklar vad du ska köra på Är det verkligen bra att blanda allt? Jag menar RR och apiforce- främjar inte de äl båda?

Svar på tråden Syskonlängtan 4