• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan

Svisch: Klaga hur mkt du vill Idag känns det lite bättre för vi har julpyntat och det är så mysigt. Sen var jag på systemet för jag och C har dejt idag..och så köpte jag en vinglögg.
    Det har jag aldrig haft hemma och jag tyckte att det kändes vuxet

I think I´m paranoid and complicated....
  • svischan
    Prisssan skrev 2009-11-28 17:19:01 följande:
    Svisch: Klaga hur mkt du vill Idag känns det lite bättre för vi har julpyntat och det är så mysigt. Sen var jag på systemet för jag och C har dejt idag..och så köpte jag en vinglögg.Det har jag aldrig haft hemma och jag tyckte att det kändes vuxet
    Åh! Vad mysigt och lyxigt! Vi har adventspyntat här också, så nu är trädgården ljus och fin och alla fönster ser så mycket finare ut med adventsljusstakar och stjärnor. Fast nu är det inte så mysigt, maken betalar räkningarna och jag sitter och äter tidigt julgodis (hade grädde som gått ut för en vecka sen=) och slötittar på Robinsson.

Vi ska köra sista ÄL-sexet idag, sen är det vanligt igen=) Vi har dessutom kommit på ett tjejnamn den här veckan, vi har ett killnamn sen förra graviditeten, men på tgjejfronten har det varit blankt. Det måste innebära att det bli en bebis nu va????
  • MissCh

Hej! Jag har inte varit i den här tråden, men har en liten fråga till er som kanske vet. Vi har försökt i över ett år, men inget har hänt. Vi har två barn sen innan, och då tog det inte så lång tid att bli gravid. Jag är 36, så jag tycker inte det borde vara för sent. Vi vill väldigt gärna ha en trea, och jag funderar nu på om något kan ha ändrats eller blivit fel.
    Vad kan man kolla upp, och finns det några första åtgärder att prova? Det känns som att man ska bli utskrattad om man hör av sig någonstans för hjälp och man har fått två barn innan! Tacksam för något tips.

• Prisssan
    MissCh skrev 2009-11-28 23:33:34 följande:
    Hej! Jag har inte varit i den här tråden, men har en liten fråga till er som kanske vet. Vi har försökt i över ett år, men inget har hänt. Vi har två barn sen innan, och då tog det inte så lång tid att bli gravid. Jag är 36, så jag tycker inte det borde vara för sent. Vi vill väldigt gärna ha en trea, och jag funderar nu på om något kan ha ändrats eller blivit fel. Vad kan man kolla upp, och finns det några första åtgärder att prova? Det känns som att man ska bli utskrattad om man hör av sig någonstans för hjälp och man har fått två barn innan! Tacksam för något tips.
    Du kan ju söka hjälp hos gyn. Vissa gyn är trevliga, andra inte...min första tyckte att jag inte borde oroa mig alls och då hade det ändå gått två år!
    Du får stå på dig lite om du träffar på en sådan. De kollar äl och spermier i första steget.
  • Åttan

Glad första advent!

När ska jag få bli mamma??
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-11-29 08:58:42 följande:
    Glad första advent!
    Detsamma

Nu är det snart jul♥
  • Prisssan

Den femte julen utan att vara gravid{#lang_emotions_cry}

(Men det får vi inte tänka på mer nu)

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-11-29 09:00:53 följande:
    Detsamma Nu är det snart jul♥
    jo det är ju det.. å det har gått sååå fort!! Hinner inte riktigt med..
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-11-29 09:01:31 följande:
    Den femte julen utan att vara gravid(Men det får vi inte tänka på mer nu)
    får, får vi väl.. men kanske inte så bra för då blir man bara deppig.. 
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-11-29 09:08:54 följande:
    får, får vi väl.. men kanske inte så bra för då blir man bara deppig.. 
    Precis
Svar på tråden Syskonlängtan 4