• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan

Trollis

I think I´m paranoid and complicated....
  • Lalie

Åh, men du Cellisen, så där känns det ju när man har alldeles för mycket. Då blir allt så mycket större och jobbigare. Ska du inte passa på nu när det är så stressigt på jobbet, när din man är sjuk, att bara lägga ner allt över jul. Bara njuta av din familj? Kanske som Trollmor säger, sjukskriv dig ett par dar? Och du, det brukar kännas bättre när man är utsövd och har lite tom tid i almanackan. Kram!

Men Pej, vad oerhört tråkigt med era jobb! Vilken tajming till jul... Kram till er med! Och till alla andra också för den delen.

Vi måste vara FL:s patetiskaste och deppigaste gäng! Själv tog jag vaccinet igår och mår helkasst och på jobbet är det fortfarande pest. Men på torsdag ska vi till IVF-kliniken, pirrigt och spännande.

• Mammiztill2

Hoppar i all hast in här och önskar alla en TREVLIG helg!!

jag har mått relativt bra, huvudvärk varje dag men ja kännt mig lite bättre psyk. o "gladare" igår & idag Så Tummen UPP!

Hunden är nu kastrerad, sov dåligt inatt.
    de enda man sett är en medfödd sak.. jag skriver de med mellan slag för jag vill inte att man hittar de D V A i h järnan. så vet ngn vad de 3 bokstäverna står för?! Har med ngt kärl att göra.
    fått reda på att ja har migrän tidigare skador i kroppen som blev förvärrat i ett pressat tillstånd.

• Prisssan

Morning..att sjuka mig är totalt uteslutet, vi har så mkt sjukfrånvaro på vår avdelning att jag inte vill bidra till den.
    Därför vi jobbar under så stor press egentligen, massa vikarier och igår kom ingen alls... Vi har två som sjukar sig jätteofta och en som gör det lite mer än vi andra och så är det jag och en till kvar. Eller ja en till förtillfället men hon är bara hos oss till årsskiftet.

Mammiz: Ingen aning om vad det är men förklarade de inget för dig?

• Åttan

cellisen--> Godmorgon! Ursch vilken jobbig sits du sitter i.. vet inte riktig vad jag ska säga mer än att jag tänker på dig... kram

När ska jag få bli mamma??
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-11-28 09:10:23 följande:
    cellisen--> Godmorgon! Ursch vilken jobbig sits du sitter i.. vet inte riktig vad jag ska säga mer än att jag tänker på dig... kram

Hur är det med dig?
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-11-28 09:17:14 följande:
    Hur är det med dig?
    Jodå.. det knallar på.. känner mig förbannad på hela världen förtillfället men annars e det väl bra..  jobbar å ska således gör det hela långa dagen...
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-11-28 09:19:01 följande:
    Jodå.. det knallar på.. känner mig förbannad på hela världen förtillfället men annars e det väl bra..  jobbar å ska således gör det hela långa dagen...
    Åh du är som jag nu då? Skönt att inte vara ensam
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-11-28 11:08:38 följande:
    Åh du är som jag nu då? Skönt att inte vara ensam
    jo lite så är det väl.. så vi kan välan ta varandra i handen då.. ska bli intressant på måndag å se vad dem säger på planeringsmötet då..
  • svischan
    Prisssan skrev 2009-11-27 06:47:59 följande:
    *Psykbryt* Jag tror att jag totalt har fått spader, jag är så otroligt trött och det är så mkt både hemma och på jobb.Jag är så slut att det värker i kroppen och jag bara virrar ihop allting. Jag tar mer och mer tegretol igen för att inte få anfall, massa spring på jobb, hemma är det ju lugnt fysiskt men psykiskt är jag helt knäckt... och så dessa dumma pergo.De har gjort mig ännu tröttare och dessutom helt gråtmild, känns som om självförtroendet är i botten när man mår så här.Jag ska aldrig mer ta en enda pergo, de gör bara allt i livet ännu värre och jag blir ändå inte gravid! Det har jag inte blivit på fem år så varför i allsindar skulle jag bli det nu? Plus att det inte ens verkar som om jag hade äl denna månad av pergo.Så nu skiter jag bara i allt! Jag får inte ens röka och nu är jag så avundsjuk på alla som röker och sur över det med.Kan bara sätta mig ner och vänta på den dumma dumma dumma mensen.
    Usch. Lite väl mycket på en gång kanske. Låter som att jag inte ska klaga, jag har ju bara ett av dina problem...

Jag har ÄL nu i dagarna, både enl vul och teststickor, så nu hoppas jag att det är den här månaden det gäller! Detta är ju första månaden ever jag vet att jag har ägglossning, så lite mer spännande än vanligt är det...
Svar på tråden Syskonlängtan 4