Prisssan skrev 2009-11-27 06:47:59 följande:
*Psykbryt* Jag tror att jag totalt har fått spader, jag är så otroligt trött och det är så mkt både hemma och på jobb.Jag är så slut att det värker i kroppen och jag bara virrar ihop allting. Jag tar mer och mer tegretol igen för att inte få anfall, massa spring på jobb, hemma är det ju lugnt fysiskt men psykiskt är jag helt knäckt... och så dessa dumma
pergo.De har gjort mig ännu tröttare och dessutom helt gråtmild, känns som om självförtroendet är i botten när man mår så här.Jag ska aldrig mer ta en enda pergo, de gör bara allt i livet ännu värre och jag blir ändå inte gravid! Det har jag inte blivit på fem år så varför i allsindar skulle jag bli det nu? Plus att det inte ens verkar som om jag hade äl denna månad av pergo.Så nu skiter jag bara i allt! Jag får inte ens röka och nu är jag så avundsjuk på alla som röker och sur över det med.Kan bara sätta mig ner och vänta på den dumma dumma dumma mensen.
Usch. Lite väl mycket på en gång kanske. Låter som att jag inte ska klaga, jag har ju bara ett av dina problem...
Jag har ÄL nu i dagarna, både enl vul och teststickor, så nu hoppas jag att det är den här månaden det gäller! Detta är ju första månaden ever jag vet att jag har ägglossning, så lite mer spännande än vanligt är det...