• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan

Åh Jeskan, det är snart Spännande.

Det ska bli spännande för mig med och min pergo, ska köpa äl tester jag med- första gången.
    Vi får ju inte ha sex på rätt länge innan äl

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-08 20:04:58 följande:
    Åh Jeskan, det är snart Spännande.Det ska bli spännande för mig med och min pergo, ska köpa äl tester jag med- första gången.Vi får ju inte ha sex på rätt länge innan äl
    japp så snart så..

spännande.. så för att jag inte har missuppfattat dig så ska du test för att se när äl är för att försöka pricka så bra som möjligt?
    Snart ska vår sista eskimå få komma in i värmen..
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-08 20:10:19 följande:
    japp så snart så.. spännande.. så för att jag inte har missuppfattat dig så ska du test för att se när äl är för att försöka pricka så bra som möjligt?
    Japp..nu med pergo och så så vill jag ju verkligen sexa på rätt ställe. Plus att vi har ju rätt ofta sex men det ska vi försöka att inte ha denna gång.
    Gyn sa sju dagar innan men vi tänkte oss typ fem?
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-08 20:11:31 följande:
    Japp..nu med pergo och så så vill jag ju verkligen sexa på rätt ställe. Plus att vi har ju rätt ofta sex men det ska vi försöka att inte ha denna gång.Gyn sa sju dagar innan men vi tänkte oss typ fem?
    att ni måste ha uppehåll 7 dagar innan äl å sen när du får utslag så får ni sexa igen.. eller vad? {#lang_emotions_undecided}
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-08 20:13:17 följande:
    att ni måste ha uppehåll 7 dagar innan äl å sen när du får utslag så får ni sexa igen.. eller vad?
    Ja precis, han sa att vi inte ska ha sex på sju dagar innan. Men det funkar inte hos oss, vi försöker med fem
    Han sa att spermierna blir aggressivare och starkare när de simmar som mannens gör..?
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-08 20:19:24 följande:
    Ja precis, han sa att vi inte ska ha sex på sju dagar innan. Men det funkar inte hos oss, vi försöker med fem Han sa att spermierna blir aggressivare och starkare när de simmar som mannens gör..?
    Oki.. men 5 tycker jag låter som en plan.. sambons simmare är ju inte ok å han får inte ha gått för länge innan han ska lämna prov samtidigt som det inte få ha gått för kort tid heller.. lite knepigt det dära... men han ska inte iallafall ha fått utlösning mindre än 3 dagar innan han ska lämna in..
  • Prisssan

Ja, precis. Tre fyra dagar har jag också hört förr. Aldrig sju. Dock så har vi aldrig lyckats hålla oss tre dagar innan han lämnat spermieprov{#lang_emotions_embarassed}
    En gång lyckades vi hålla oss så att det blev en dag mellan sexet och provet men annars har vi varit dumma nog och haft sex dagen innan...
    Dumt jag vet men det är alltid roligast när man inte får

Åttan skrev 2009-10-08 20:31:24 följande:
    Oki.. men 5 tycker jag låter som en plan.. sambons simmare är ju inte ok å han får inte ha gått för länge innan han ska lämna prov samtidigt som det inte få ha gått för kort tid heller.. lite knepigt det dära... men han ska inte iallafall ha fått utlösning mindre än 3 dagar innan han ska lämna in..
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-08 20:43:49 följande:
    Ja, precis. Tre fyra dagar har jag också hört förr. Aldrig sju. Dock så har vi aldrig lyckats hålla oss tre dagar innan han lämnat spermieprovEn gång lyckades vi hålla oss så att det blev en dag mellan sexet och provet men annars har vi varit dumma nog och haft sex dagen innan...Dumt jag vet men det är alltid roligast när man inte får
    haha.. ja jag vet..

jag försöker å jobba på å komma in i det igen jag.. men får bara nobben hela tiden.. {#lang_emotions_yell}
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-08 20:45:41 följande:
    haha.. ja jag vet.. jag försöker å jobba på å komma in i det igen jag.. men får bara nobben hela tiden..
    Åh irriterande.. köp något snuskigt sexigt

Nu ska jag kolla på criminal minds. Puss på er!
Svar på tråden Syskonlängtan 4