• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-08 20:48:16 följande:
    Åh irriterande.. köp något snuskigt sexigt Nu ska jag kolla på criminal minds. Puss på er!
    har funderat på det.. men när jag frågat han vad han tycker om så säger han att han tycker bäst om mig naken.. vet inte om det är bortkastade pengar då.. {#lang_emotions_undecided}

gör så.. puss puss.. {#lang_emotions_kiss}
    Snart ska vår sista eskimå få komma in i värmen..
  • Trollmor

Tja!

Tittar bara in för att säga natti natti!

• Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-08 21:16:35 följande:
    har funderat på det.. men när jag frågat han vad han tycker om så säger han att han tycker bäst om mig naken.. vet inte om det är bortkastade pengar då.. gör så.. puss puss..
    Låt honom sedan klä av dig naken Kan behålla stay upsen på

Natti natti Trollis.

Jag har förresten köpt en laptop, önskat mig det jääätelänge! Kommer på tisdag
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan

♥Idag fyller min söta Roxy åtta år♥

• Prisssan

Förresten, vilken dag börjar jag med pergo när jag fick mens typ 21.20 igår kväll? Måndag- dag fem räknat med torsdag eller tisdag- dag fem från fredag?

To+fre+lö+sö+må?

fre+lö+sö+må+ti?

Tisdag va? Eller är det bättre att ta det säkra före det osäkra och ta måndag så att det inte blir försent?

• Trollmor

Cellisen: Jag tror du ska räkna dag 1 idag, om det inte var så att den drog igång med buller o bång?! Min startar alltid lite lätt, så jag räknar ofta bort första dagen. I inrådan av gyn. Dag 1 är ju den dagen då mensen startar på riktigt.

• Cybele

God morgon och grattis till Roxy!

Ytterligare en packdag idag, men imorgon funderar jag på att ta ledigt en dag och åka iväg med Freya till zoo. Min man har totalvägrat att packa under kvällarna så han har en del mer att ta hand om! :)

Apropå Pergo, är det inte också relaterat till hur snabbt man får ÄL efter mens? Jag kan ingenting om Pergo, så om jag gör det mer komplicerat så ber jag om ursäkt.

• Prisssan

Usch ja det är komplicerat med pergo Men på tisdag lär jag knappt ha någon mens kvar alls. Fast det gör kanske inget?

Tack för grattis till min gummis! Tänk att jag har varit mamma i åtta år (och försökt med syskon i mer än hennes halva liv Kommer hon få ett syskon en dag?)

• Höst flickan

grattis Roxy!{#lang_emotions_cheers}(obs saft)

stort lycka till nu Jeskan o cillisen hoppas såå!!

själv har jag fått börja äta levaxin mot tsh värdet...men det är inte så lätt ..massa att tänka på{#lang_emotions_undecided}

Svar på tråden Syskonlängtan 4