Höst flickan skrev 2009-10-13 13:24:35 följande:
mammzi, vänner är till för att stötta när man har det tufft, dom ska man kunna prata med allt om...MEN....det får inte bli tjatigt o överdrivet...då måste man själv inse att man fastnat i ett ekrorrhjul o man då måste söka proffshjälp för att komma ur situationen/sjukdommen.Kram på dig
Jag lärde känna denna för strax över 1 år sen. och vart o funnits i personen som separerat med den hon har barn med, försökt lyssna varje månad då hon inte haft några pengarknappt mm. Men jag tycker är man en vän och vräderar en. Så uppskattar jag att en Sann vän, berättar för mig - att stop nu, nu börjar de bli lite för mycket av de negativa... Och sen att då hon träffar nya killar, nya kärlekar så finns man inte heller. Men ska ja ha kvar henne så ska jag nog inte be om att hon frågar hur jag mår. För frågar man, så ska man vara beredd på att få ett ärligt svar! annars kan folk sluta vara trevliga/artighets fraserna

Prisssan skrev 2009-10-13 13:53:23 följande:
Mammiz: Fan också vilken vän säger jag!!! Nä, då är jag hellre ensam med mina vänner på internet hade jag sagt.Jag har också haft problem med en katt som kissar visserligen. Också då okastrerad. Men en kastrering löste problemet
Vi hade med den andra katten likanande problem men att den kissade ner såpass mycket, så saker för ett par tusen blev förstörda. Men efter steriliseringen är hon hur bra som helst. Den 3:e katten avlivade vi för 4veckor sen då hon vart sjuk om och om igen och legat inne flera ggr. Men Sterilisering ska de bli på henne! Guuuud Så roligt med ny laptop!!!

vad är det för märke?! När köpte du den?! Så roligt

*jag börjar bli mkt sugen på en ny, fick en laptop för kanske 2½ år sen om ja inte är helt ute o cyklar lagom till morsdag samt krya på mg present av man & dotter. Vilken befrielse de var att få en laptop. Och på de ha Mobilt bredband gör saken bara bättre för min del.
Lalie skrev 2009-10-13 14:38:59 följande:
Mammiz, det är klart att du inte förpestar alla trådar och alla som finns runt omkring dig!! Det är jättejobbigt när man kommer in i såna jobbiga spiraler och allt bara känns skit. Man tänker och tänker och det blir bara värre och värre. Jag håller med dig, en vän ska kunna vara en vän även om det är dåligt, och jag vet ju inte vilken typ av vän din vän är. Men det kan också vara lite så att man till slut inte orkar höra mer negativt, en vän måste ju också ge lite energi också. Jättesvårt! Du känner nog ifall det är en vän du vill ha kvar, och om du i så fall kan jobba med att må bättre. Har du provat att prata med någon professionell? Visst hade du det? Jag har pratat med olika, bl a på MVC och på Arbetsmiljöcentralen och fått bra kontruktiva råd om hur jag kan tänka för att må bättre. Kram i alla fall, och VI finns här hur mycket alla här inne än klagar!
Jag har idags läget kontakt med 5 st olika läkare, 2 psykologer, 1 kurator Så nog tar jag tag i mina problem. Det är bara alla mina sjukdomar, komplikationer. problem med div saker.
Tack för ni finns!
//
Har nu börjat ringa runt till olika veterinärer för att höra vad de kostar att sterilisera honan och Kastrera min Han hund.
Ska försöka få tag på de som har klinik hemma hos sig.
Men får vänta med hunden iaf tills nästa vecka, då provet är avklarat på kursen.
Någon som har vart med om liknande att plaggen kan bli/få vita fläcka på kläderna efter man tvättat dem?!
Så himlans tråkigt att nu är det 4 plagg till mig som blivit förstörda och 1 t-shirt som är min mans.
Här tvättas det för fullt, och snart ska jag börja med middagen.
Måste borsta hunden innan vi kör.
Någon som ser på "Kvack kvack Anka" som visats 5 avsnitt nu på tv3?!
Det 5:e avsnittet hade vad ja fattade de som skulle vara något speciellt. och Anka skulle ju stämma tv bolaget om de programmet visades. Men förstod (om de nu är ngn här inne som sett på programmet) vad det var som var så märkvärdigt med detta avsnittet?!
vad ska ni göra ikväll?! KRAM