• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan

Okej..tack men hur tidigt börjar ni testa, på måndag är det ca 9-10 dagar efter mens börjat.

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-14 08:55:36 följande:
    Okej..tack men hur tidigt börjar ni testa, på måndag är det ca 9-10 dagar efter mens börjat.
    jag har fått instruktioner av kliniken att börja testa på dag 10.. vilket jag tycker är lite tidigt egentligen.. men jag gör som jag blir tillsagd.. i beskrivningen som man får med ältesterna så finns det ett schema på cyklernas olika längder och en rekomendation om när man ska börja testa beroende på hur lång cykel man har..
    Snart ska vår sista eskimå få komma in i värmen..
  • Prisssan

Okej..jag har ju perfekt 28 dagars cykel- innan alien vill säga

Men ska man bara testa en gång om dagen? Bäst på em då har jag hört. Och när de är lika starka eller kontrollstrecket är starkare så börjar man Kn*a
    Eller kan man vänta till kvällen Ärligt, måste man ligga med benen i luften efter sex för att försöka förbättra resultatet?

Massa frågor...jag verkar ju nästan nybörjare.

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-14 09:07:04 följande:
    Okej..jag har ju perfekt 28 dagars cykel- innan alien vill säga Men ska man bara testa en gång om dagen? Bäst på em då har jag hört. Och när de är lika starka eller kontrollstrecket är starkare så börjar man Kn*a Eller kan man vänta till kvällen Ärligt, måste man ligga med benen i luften efter sex för att försöka förbättra resultatet?Massa frågor...jag verkar ju nästan nybörjare.
    jag testar bara en gång om dagen.. det ska eg inte spela någon roll när på dagen man gör det huvudsaken man gör det ungefär samma tid varje dag..

När dem är lika starka el om TEST strecket är starkare än kontroll strecket då infaller älen inom 2-3 dagar..  så då kan man sätta igång å kn*a.. klart man kan vänta till kvällen..

Man behöver INTE ligga med benen i luften efter sexet..  man kan tänka sig att spermierna i slidan är som ett glas med filmjölk som man vänder upp å ner på.. fastnar alltid mycket filmjölk på insidan av glaset..

Ingen fara att du frågar mycket.. bara roligt att jag kan vara behjälplig..
  • Prisssan

Hihi okej tack Jeskan... jag brukar faktiskt känna att min mans spermier rinner ut snabbare än andras, just för att de simmar så dåligt.
    Vet inte om det är sant men det känns så. (Alltså känns så prykiskt, inte att jag verkligen känner det )

Så samma tid var dag och teststrecket ska vara starkare, hur vet jag vilket streck som är vilket? Finns kanske på beskrivningen.

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-14 09:29:50 följande:
    Hihi okej tack Jeskan... jag brukar faktiskt känna att min mans spermier rinner ut snabbare än andras, just för att de simmar så dåligt.Vet inte om det är sant men det känns så. (Alltså känns så prykiskt, inte att jag verkligen känner det )Så samma tid var dag och teststrecket ska vara starkare, hur vet jag vilket streck som är vilket? Finns kanske på beskrivningen.
    Nja.. jag tror inte att det är sant..  jag tror att det är mest överskottet av spermierna å sekretet som rinner ut.. men känns det bättre för dig så kan du ju ligga med benen uppåt ett tag...

Det står på förpackningarna vilket som är test å kontollsteck..
  • Prisssan

Okej tack. Trodde nog mest att det var som jag inbillda ddemig också

• Prisssan

Nu kan jag inte stava heller men ni ser nog vad det står.

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-14 09:45:12 följande:
    Nu kan jag inte stava heller men ni ser nog vad det står.
    ja jag förstår..
  • Mammiztill2

Grattis Cellisen på eran 9 års dagen tillsammans!!

Svar på tråden Syskonlängtan 4