• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Åttan

Godmorgon!

19/10 ska vår sista eskimå få komma in i värmen..
  • Prisssan

Morning...

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Åttan

e det bra idag? vad händer i helgen? sj så ska jag jobba hela helgen lång...

• Trollmor

Cellisen: Är det CB digitala du har? Ang, förbudet, så är det ju för att det finns risk för fyrlingar eftersom jag ev släpper 4 ägg. Men varför skulle det bli det, har ju inte blitt nåt tidigare så... Men vi får försöka roa oss ändå, utan att göra just det som det kan bli barn av

Jaskaan: Jag ska oxå jobba, plus att jag ska på fest i kväll efter jobbet *gäsp* hur ska jag orka...

• Prisssan

Jeskan: Här händer inget, vi är kassa och behöver vila upp oss inför nästa vecka.

Trollis: Så hade jag med tänkt..och antagligen så hade jag struntat i sexförbudet, helt ärligt. Vi lider redan för att vi inte kan bli gravida, ska vi lida ännu mer för att vi inte får ha sex?
    Visst man kan avsluta någon annanstans men ändå.

• Höst flickan

Trollmor...ja..det är ju en risk att ha sex med 4 äggblåsor...kan ju faktiskt bli 4 lingar...dock förstår jag om du tar chansen..men det finns en hel del risker
    men stort lycka till

Kram o tänker på er alla

8 återföringen gav ett +!!!♥
  • Lalie

Åh, blä, idag var det mens igen, och som grädden på moset har jag huvudvärk, hosta, ont i halsen och kommer nog att bli sjuk. *väldigt synd om mig va?*
    Idag är jag bara så arg att vi inte lyckas, och tänker på alla som har två barn eller fler, och tänker att de är så himla perfekta, och undrar vad det är för fel på oss?

I alla fall hoppas jag att det går bra för Jeskan imorgon. Tredje gången gillt, vet du!
    Trollis, jag förstår att ni hoppar över, men jag hade nog kört på ändå. Varför skulle man pricka in alla fyra, liksom, när man inte prickat in nåt innan ?

• Åttan
    Lalie skrev 2009-10-18 14:30:00 följande:
    Åh, blä, idag var det mens igen, och som grädden på moset har jag huvudvärk, hosta, ont i halsen och kommer nog att bli sjuk. *väldigt synd om mig va?*Idag är jag bara så arg att vi inte lyckas, och tänker på alla som har två barn eller fler, och tänker att de är så himla perfekta, och undrar vad det är för fel på oss?I alla fall hoppas jag att det går bra för Jeskan imorgon. Tredje gången gillt, vet du!Trollis, jag förstår att ni hoppar över, men jag hade nog kört på ändå. Varför skulle man pricka in alla fyra, liksom, när man inte prickat in nåt innan ?
    Vad pissigt att mensen kom idag.. var det väntat eller? Hoppas att du inte blir sjuk nu bara .. {#lang_emotions_flower}

Tack för att du hoppas.. men det blir inte 3:de ggr gillt utan 4:de ggr gillt..
  • Prisssan

Åh Lalie..*tycker synd om*

Det är förjävligt.. jag sitter verkligen här utan ord, jag kan inte ens svara andra i samma situation längre. Vad fan är det med mig? Har jag helt tappat hoppet, tron och längtan? Kan jag inte ens ge hopp till en vän? Det är liksom inte jag...
    Som om jag bara går runt och ignorerar vårt problem, det kan inte vara nyttigt.

• Lalie

Ja, visst är det för jävligt rent ut sagt. Idag är jag så arg så arg, för det är så orättvist. Runt om i världen finns det massor av barn som har föräldrar som inte är värda att få ha barn; som ignorerar, slår och massor av värre saker. Så finns det alla vi som skulle älska ett barn över allt annat men som inte kan få ett (till).

Jeskan, åh, då blir det fjärde gången gillt, alldeles säkert!

Svar på tråden Syskonlängtan 4