• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Åttan

Det blev inget.. lillen klarade inte upptiningen.. många frågor som snurrar i huvet.. varför varför varför kan det inte få löpa på smärtfritt någon gång för???? {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}

FAN var jag hatar att ALLTID behöva börja om från början...  {#lang_emotions_yell}

När ska jag få bli mamma??
  • Åttan
    Höst flickan skrev 2009-10-19 14:18:01 följande:
    Laile jeskan kram här med
    tack sötaste..
  • Höst flickan

jag har aldrig fått riskera detta du fått göra nu..en gång hade jag typ 4 el nått i frysen..o då fick vi göra helt nytt ivf..
    På något sätt är ju det en tröst..för att göra fet på enbart en..sätter ju massa press på en...o det finns ju tyvärr stor risk för platt fall..
    vet inte om st göran gjort så medvetet pga av det..för det är ju samtidigt jobbigt att ha kvar i frysen..
    Men..om ni har möjlighet..ta santgöran sen...(om inte sista försöket går då då)..rekomenderar dom varmt.

Kram

8 återföringen gav ett +!!!♥
  • Åttan
    Höst flickan skrev 2009-10-19 14:28:31 följande:
    jag har aldrig fått riskera detta du fått göra nu..en gång hade jag typ 4 el nått i frysen..o då fick vi göra helt nytt ivf..På något sätt är ju det en tröst..för att göra fet på enbart en..sätter ju massa press på en...o det finns ju tyvärr stor risk för platt fall..vet inte om st göran gjort så medvetet pga av det..för det är ju samtidigt jobbigt att ha kvar i frysen..Men..om ni har möjlighet..ta santgöran sen...(om inte sista försöket går då då)..rekomenderar dom varmt.Kram
    tack för rekomendationen.. men det blir nog lite långt att åka till st göran, vi bor ju i uppsala.. visst ligger st göran i göteborg? funderar på carl von linne i uppsala om vi måste gå privat..
  • Höst flickan
    Åttan skrev 2009-10-19 14:32:31 följande:
    tack för rekomendationen.. men det blir nog lite långt att åka till st göran, vi bor ju i uppsala.. visst ligger st göran i göteborg? funderar på carl von linne i uppsala om vi måste gå privat..
    stockholm.

men dom är nog okej oxå..se bara till att du får göra korta metoden, men det vet du nog redan
  • Åttan
    Höst flickan skrev 2009-10-19 14:39:08 följande:
    stockholm.men dom är nog okej oxå..se bara till att du får göra korta metoden, men det vet du nog redan
    varför?
  • Höst flickan
    Åttan skrev 2009-10-19 14:42:21 följande:
    varför?
    den är kortare..o betydligt mer skonsam för kvinnan.
  • Prisssan

Jeskan, nej!

Varför går allt bara snett nedåt för oss Så jäkla otroligt, vi har verkligen hittat varann här...

*Frustrerad*

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
Svar på tråden Syskonlängtan 4