• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-10-14 18:06:11 följande:
    Grattis Cellisen på eran 9 års dagen tillsammans!!
    Ah..du kom ihåg. C trodde det var 17:e så nu blev jag osäker Iaf så var det i mitten på okt. Vi kom överens att bara fira vår bröllopsdag eftersom vi har så dåligt minne båda två
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Mammiztill2
    Prisssan skrev 2009-10-14 22:55:20 följande:
    Ah..du kom ihåg. C trodde det var 17:e så nu blev jag osäker Iaf så var det i mitten på okt. Vi kom överens att bara fira vår bröllopsdag eftersom vi har så dåligt minne båda två
    HAHAHAH Okej
  • Prisssan

Hoppas allt gick bra idag? Natti natti

• Trollmor

Cellisen: Grattis på er dag när den nu är

Ang ÄL tester, jag brukar börja testa på dag 10-11 oftast. Jag kör med stickor från nätet tills jag ser att kontrollstrecket börjar bli lite starkare, då dubbelkollar jag med CB digital. Men nu testar jag inte förrens efter jag varit hos gyn, onödigt, hon kollar ju blåsan o ser ungefär när det är dax. Ska dit imorgon dag 11

• Mammiztill2
    Prisssan skrev 2009-10-14 23:22:04 följande:
    Hoppas allt gick bra idag? Natti natti
    de kan inte 100% lova mig att det är godartat. 2 röntgen undersökningar visar på elak. 1 annan röntgen på god.
    Men pga alla mina operatiner ej säkert de vågar gå in & operera mig. så nu ska de begära in operations berättelser, exakta labb/pov resultat på blodprover. Och ringa min gyn läakre o prata med honom personligen om hur de såg ut i min kropp då jag bev opererad i somras.
    så 18.e nov. var första lediga tiden till läakren igen.
    men jag är en patient man normalt sett skulle operera.
    och opererar de är risken stor att de kommer få gå in med ett större snitt i magen än vanlig laparskopi.
  • Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-10-15 11:27:38 följande:
    de kan inte 100% lova mig att det är godartat. 2 röntgen undersökningar visar på elak. 1 annan röntgen på god. Men pga alla mina operatiner ej säkert de vågar gå in & operera mig. så nu ska de begära in operations berättelser, exakta labb/pov resultat på blodprover. Och ringa min gyn läakre o prata med honom personligen om hur de såg ut i min kropp då jag bev opererad i somras. så 18.e nov. var första lediga tiden till läakren igen. men jag är en patient man normalt sett skulle operera. och opererar de är risken stor att de kommer få gå in med ett större snitt i magen än vanlig laparskopi.
    Usch jag man blir ju galen av mindre.. att man aldrig får veta liksom.

Idag vaccinerade jag mig väldigt impulsivt, satt och pratade med något vars tungt väger väldigt tungt för mig..och då ringde jag Roxy´s skolsköterska och frågade om man fick ändra sig.
    Så eftersom jag ska spruta in något halvt okänt i min dotters kropp så gjorde jag det i min med. Efter jag häämtat gummis så pratade jag med henne om vaccinationen och sen fick hon följa med och se mig göra min.
  • Lalie

Åh, Mammiz, vad jobbigt. Hoppas den är godartad!

Så du vaccinerade i alla fall, Cellisen? Jag och min man har läst den här tråden varje dag:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m47604547.html

och det lutar nog åt att vi vaccinerar oss alla tre. Som tur är ligger vi lite efter här verkar det som, så vi har inte behövt ta nåt beslut än.

Hoppas att det går bra imorgon, Trollmor.

Jag kontaktade en IVF-klinik, förresten, och vi behöver inte göra om vår utredning, sa de. Och vi pratade om det i går kväll, och beslöt väl lite halvt om halvt att göra en IVF i januari eller februari.

• Prisssan
    Lalie skrev 2009-10-15 20:20:55 följande:
    Åh, Mammiz, vad jobbigt. Hoppas den är godartad!

Så du vaccinerade i alla fall,  Cellisen?
    Jag och min man har läst den här tråden varje dag: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m47604547.html och det lutar nog åt att vi vaccinerar oss alla tre. Som tur är ligger vi lite efter här verkar det som, så vi har inte behövt ta nåt beslut än. Hoppas att det går bra imorgon,

Trollmor. Jag kontaktade en IVF-klinik, förresten, och vi behöver inte göra om vår utredning, sa de. Och vi pratade om det i går kväll, och beslöt väl lite halvt om halvt att göra en IVF i januari eller februari.
    Japp.. den tråden har jag läst mkt i också och över hela internet Nu är det gjort och jag mår bra, ångesten är borta också
  • Prisssan

Mammiz: Min på tisdag. Du då, ska du?

Svar på tråden Syskonlängtan 4