Jeskan Många tröstande kramar.. vad kommer att ske nu?!
Cybele skrev 2009-10-19 19:43:08 följande:
Bara ett kort hej! Vi har varit i det nya huset i en vecka och inte fixat telefonanslutning än. Nu tillbaka i det gamla huset som är tomt på möbler, känns inte som hemma längre och som ett extra plus så stängde min man av värmen innan han åkte härifrån för en vecka sen, sitter i 12 grader ... Har läst ikapp - kramar till fler av er! Måste gå, håller på att svälta ihjäl och Freya ropar att jag skall komma ner.
Hoppas du fått upp värme i huset nu

Prisssan skrev 2009-10-19 22:45:35 följande:
Åh..berättade jag vad som hände C i fredags? Det har iaf inte gått över, blixthuvudvärk, kaskadkräk, domningar i kroppen, yrsel mm Ikväll har vi varit på akuten, fick tillslut ta mig hem och hämta R från svärmor och C är kvar där. Han vet inte om de vill släppa hem honom men han envisas. Han har fått värktabletter och sitter i ett övervakningsrum för att de ska se hur han reagerar på dem och om han sticker hem så ska han in och röntga huvudet imorgonVad fan är detta???
Men herre gud vad hemskt!!
Nu ska han ha vart inne på röntgen, och svar borde ha kommit då de är akut röntgen. Undrar vad som händer. Mina tankar är hos er..
*kramar om* och hoppas ni får så klara svar som möjligt
TROLLMOR: härligt de är blåsor på G