• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan

Morron..

Mammiz: Jag gör ju alltid magnetröntgen för att kolla min ep osv så jag har berättat för honom.
    Sitter och försöker vakna, ska lämna gummis och sen in till C.

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Höst flickan

usch ..vad mycket elende cellisen
    är så ledsen för din skull gumman.

Styrkekram.
    O kram till er alla andra

8 återföringen gav ett +!!!♥
  • Trollmor

Åh, Cellisen. Vet inte vad jag ska säga. Stackars er Hoppas att de hittar nåt fel som är enkelt att åtgärda helt enkelt. KRAMAR till er

• Prisssan

Hej... jag är här nu en stund. C skulle in till malmö på magnetröntgen och jag sprang för att hämta gummis, tog ut henne ur klassen och hann ändå inte till honom{#lang_emotions_cry}
    Ville bara ha en puss... inga provsvar har visat på någontning, jag satt där hela fm helt frustrerad.
    Sen gick jag bara för att köpa hem lite saker och hämta R och naturligtvis ska han helt plötsligt till malmö!

Till råga på allt så är jag fruktansvärt hård i magen sen fre och jag gick till apoteket och det kan tydligen bero på pergo.
    Köpte micolax men jag har spruckit så mkt och fått hemoroid så jag kunde knappt ta den '
    Mr Murphy måste älska mig och min familj

• Lalie

Nämen du, vilken röra! Tänker på er jättemycket, det måste kännas väldigt konstigt när det kommer så där utan förvarning. Håller tummarna att det kommer att gå bra. Kram!

• Åttan

Cellisen--> tänker på er!!!

När ska jag få bli mamma??
  • svischan

Hej!
    Hittar äntligen en tråd som verkar passa mig/oss. Vi har en dotter på 4,5 år, men något syskon till henne verkar det inte vilja bli. Jag började utredning idag, det känns väldigt spännande. Fick en ny tid nästa vecka, då jag borde ha ägglossning, för att se hur det ser ut då, med slemhinnor och annat.

• Prisssan

Hemma igen, C var helt slut efter MR. Yr och huvudet nästan sprängdes på honom och svetten bara rann.
    När jag gick för att köpa kaffe så hade han tydligen bäddat ner sig i sängen för att sova, så det var bara att ställa kaffekopparna på bordet och säga hejdå

Så nu sitter jag här jätteledsen, jag förstår att han inte orkar med oss men jag vill bara vara där.
    När vi kom hem så höll jag på att svimma för jag var så hungrig, då sprang vi till McD och köpte en happy meal till gummis och en kycklingburgare, en big mac plus meny till mig och två påsar med lökringar.'
    Bra mat när man redan är hård i magen, eller?

• Mammiztill2
    Prisssan skrev 2009-10-21 18:46:53 följande:
    Hemma igen, C var helt slut efter MR. Yr och huvudet nästan sprängdes på honom och svetten bara rann.När jag gick för att köpa kaffe så hade han tydligen bäddat ner sig i sängen för att sova, så det var bara att ställa kaffekopparna på bordet och säga hejdå Så nu sitter jag här jätteledsen, jag förstår att han inte orkar med oss men jag vill bara vara där. När vi kom hem så höll jag på att svimma för jag var så hungrig, då sprang vi till McD och köpte en happy meal till gummis och en kycklingburgare, en big mac plus meny till mig och två påsar med lökringar.'Bra mat när man redan är hård i magen, eller?
    Älskade vän.. *kramar om* har du köpt zyloproct Hmm nu stavar ja nog helt galet. både salva och stolpiller. tror de 2 kan tänkas gå på ca100kr tillsammans. zyolcain salva om de gör för ont (men de vet du nog säkert)
    *tips till dig, så som jag får göra på dottern* Massera magen i små cirklar och förflytta händerna sakta bit förbit och avsluta massagen längst ner till vänster sida. Ibland kan värme kudde sätta fart på mage, Mycket vatten, plommon, päron, sådana där torkade frukter aprikoser, köp Plommon jos om du gillar de allt för att piska på magen. sen att du köpt mircolax e bra. men sånt biter inte på min dotter, inte ens med 2 st. Så hoppas du får ordning på tarmen o änden så de blir bra så fort som möjligt. Förlåt att ja är så öppen, o pratar om sånt.. Men i vårt hem är det vardags mat Movicol vuxen påsar 1-4st/dag, bedövnings salvor, Klyx,med mera..

När beräknar de få svar på röntgen svaret?! får du/ni stöd på sjukhuset?! någon som kan hjälpa till o berätta om vad de är med pappa utifrån de ni vet, (Hur mår tösen?!)
  • Prisssan

Mammiz: Microlax hjälpte..för stunden, jag kunde gå trots att det gjorde ont som fan men det gick. Sen var j u McD maten det värsta jag kunde ätit, får skärpa mig imorgon.'
    Frukt, grönt, fiber etc etc... går inte det onda tillbaka så får jag köpa xyloproct heter den väl?
    Få se till helgen.
    Imorgon ska jag jobba, så från nu när jag gick från sjukhuset så får jag inte träffa C förrän 14 imorgon
    Bara att bita ihop, jag ska fråga chefen om hon kan fixa semester till mig lö-må.

Svar på tråden Syskonlängtan 4