Prisssan skrev 2009-10-21 18:46:53 följande:
Hemma igen, C var helt slut efter MR. Yr och huvudet nästan sprängdes på honom och svetten bara rann.När jag gick för att köpa kaffe så hade han tydligen bäddat ner sig i sängen för att sova, så det var bara att ställa kaffekopparna på bordet och säga hejdå Så nu sitter jag här jätteledsen, jag förstår att han inte orkar med oss men jag vill bara vara där. När vi kom hem så höll jag på att svimma för jag var så hungrig, då sprang vi till McD och köpte en happy meal till gummis och en kycklingburgare, en big mac plus meny till mig och två påsar med lökringar.'Bra mat när man redan är hård i magen, eller?
Älskade vän.. *kramar om* har du köpt zyloproct Hmm nu stavar ja nog helt galet. både salva och stolpiller. tror de 2 kan tänkas gå på ca100kr tillsammans. zyolcain salva om de gör för ont (men de vet du nog säkert)
*tips till dig, så som jag får göra på dottern* Massera magen i små cirklar och förflytta händerna sakta bit förbit och avsluta massagen längst ner till vänster sida. Ibland kan värme kudde sätta fart på mage, Mycket vatten, plommon, päron, sådana där torkade frukter aprikoser, köp Plommon jos om du gillar de

allt för att piska på magen. sen att du köpt mircolax e bra. men sånt biter inte på min dotter, inte ens med 2 st. Så hoppas du får ordning på tarmen o änden så de blir bra så fort som möjligt. Förlåt att ja är så öppen, o pratar om sånt.. Men i vårt hem är det vardags mat Movicol vuxen påsar 1-4st/dag, bedövnings salvor, Klyx,med mera..
När beräknar de få svar på röntgen svaret?! får du/ni stöd på sjukhuset?! någon som kan hjälpa till o berätta om vad de är med pappa utifrån de ni vet, (Hur mår tösen?!)