Trollmor skrev 2009-10-22 07:33:12 följande:
Cellisen: Tänker på er Ta inte semester, utan som Mammiz säger, VAB. Spar semesterdagarna tills C är frisk o ni får njuta av dom ist.Här var ÄL över, så nu hejar vi på mina 2 ägg Fick sen ÄL denna månad, kanske har nåt att göra med att det var fler på G? Dag 16.
Håller tummarna för dig nu att de ska få leda till ett fint + när har du Bim?
Höst flickan skrev 2009-10-22 08:31:02 följande:
cellisen..håller med övriga.spar dina semester dagar.förstår din besvikelse över pergokuren oxå Styrkekram trollis, håller mina tummar!!
Hur är det med dig?! när var de som du skulle få komma in på Vul?
Åttan skrev 2009-10-22 08:46:56 följande:
Godmorgon!Har inte uppdaterat här i tråden kom jag på.. det blev inget i måndags iallafall.. telefonen ringde vid 10,30 och jag blev alldeles kall i kroppen - lillen klarade inte upptiningen så det blev ingen insättning!Nu blir det ett uppehåll till efter jul då vi kommer starta igång med vårt sista landstingsbaserade försök- om det inte går vägen så vet jag inte var vi står någonstans. Under tiden nu vi väntar så kommer vi att försöka så mycket som vi bara kan själva. Idag ska jag iväg och köpa zink tabletter och folsyra till mannen -se om det kan hjälpa upp spermierna lite... så nu är man tillbaka i den "riktiga" bebisverkstan igen med ÄLtestande och BIM väntande...
har en fråga, har din man fått träffa en speciell läkare, med tanke på sperimerna?!
*då min gyn dr sa att han ville min man skulle lämna 2 tester så frågade jag, OM hans skule vara dåliga går de då att göra något?!
Och han svarade mig,att de beror lite på vad de är för fel. Men minns inte riktigt om de var någon urolog?! *kanske minns väldigt dåligt*
har han fått något tips eller råd?!
kramar om och hoppas att de nya året bär med sig 2010 bebis..
Och jag hoppas innerligt att vi själva hinner och kan få lov att starta upp privat IVF 2010. Att drömma om attt ens komma igång innan nyår är nog bara en fantasi värld.. .. då ja inte för ens om ca 3½ vecka ska tillbaka till sjukan kramar