Prisssan skrev 2009-10-21 22:00:00 följande:
Jag börjar förresten få äl, fick ett svagt streck på testet idag. Testar bara för att checka de nya cykeln.Känns trist att gå miste om en pergokur och så har jag dåligt samvete över att jag känner så när mannen är sjuk Ska diska lite nu innan jag lägger mig.
Jag har själv haft samma tankar vart ibland förbanad på gubben min för han råkat ha feber lagom till Äl under en pergo time beh. månad.. men hälsan rår man ingetför. och känslorna då man så innerligt vill, väntar o längtar efter bebis o då man tagit hormoner så tas ut på olika sätt utifrån olika personer så Hallå hur glad kan man då vara för de?!
Härligt med dig att du vågar vara uppen i dina tankar o känslor. Sånt gillar jag. Annars många lägger band för sina tankar.. Kramar om dig! Åh du, skulle du inte få ledigt, så kanske du får fnäsa åt din jevla arbetsgivare o säga ngt man egentligen inte får önska: Önska att denna själv skulle få råka ut för att få sitta i den sits du o ditt barn sitter i nu!
Och sen, har du inte rätt att ta ut VAB?! den andra vårdnadshavaren är faktiskt SJUK.. och läkarna kan fixa sånt intyg åt dig. så de kan hon ingetsäga. många saknar medmänsklighet och förståelse...
och jag blir bara mer o mer ovän med allt fler, för jag blir trött på att vissa säger åt mig, att livet blir som man gör de till.. den meningen skulle ja gärna vilja ha svar på.. ja har svårt att vara positiv då ja inte hinner resa mig upp efter varje fall.
jag lever idag på att jag och min hund lyckades Bra på vår Kurs vi gått på. och att han idag blev 8 månader. men den lilla glädje jag kan berätta är inte nog för andra, medans 2 positiva rader är oehört stort att så mkt roligt ha hänt i mitt liv sen igår kväll..
Nu kallar sängen.. o måste försöka få dottern komma till ro igen..så hon somnar om..
jag har erbjudit mig att lämna detta forum, då min själ är mest fylld av oro och sorg. Men försöker pucha er andra i den mån mina fingrar, kropp hälsa o allt pallar.