• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan

Jag kommer nog hålla lite låg profil nu. Har inte energi till att överhuvudtaget tänka på barn, fertilitet eller sådana saker.
    Tänker bara på C och R och allt vi går igenom. Kommer såklart hejja på er andra.

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Trollmor

God morgon!

Cellisen: Tänker på dig och din familj. Vi finns här när du behöver oss! *kram*

Vi har bestämt oss, nu när mensen kommer så är maken ledig, så då tar vi o rensar ur förrådet och ger alla bebissaker till min syster. Bort med allt o går vidare utan hopp om syskon.

• Höst flickan
    Trollmor skrev 2009-10-27 07:31:27 följande:
    God morgon! Cellisen: Tänker på dig och din familj. Vi finns här när du behöver oss! *kram* Vi har bestämt oss, nu när mensen kommer så är maken ledig, så då tar vi o rensar ur förrådet och ger alla bebissaker till min syster. Bort med allt o går vidare utan hopp om syskon.
    men gumman då...*kram*
    8 återföringen gav ett +!!!♥
  • Prisssan
    God morgon! Cellisen: Tänker på dig och din familj. Vi finns här när du behöver oss! *kram* Vi har bestämt oss, nu när mensen kommer så är maken ledig, så då tar vi o rensar ur förrådet och ger alla bebissaker till min syster. Bort med allt o går vidare utan hopp om syskon.
    Åh...Trollis...{#lang_emotions_cry} det har vi med gjort. Det känns i hjärtat!

Jag tänkte stanna här för att jag trivs hos er men liksom inte koncentrera mig på BIM och sånt. Man kan ju prata..det behöver alla.
  • InHeaven
    God morgon!Cellisen: Tänker på dig och din familj. Vi finns här när du behöver oss! *kram* Vi har bestämt oss, nu när mensen kommer så är maken ledig, så då tar vi o rensar ur förrådet och ger alla bebissaker till min syster. Bort med allt o går vidare utan hopp om syskon.
    usch vad tråkigt. men man vet aldrig, det kans är just det som behövs för att lyckas.. Håller tummarna för er.
    Nova min egna lilla stjärna
  • Prisssan
    InHeaven skrev 2009-10-27 09:24:19 följande:
    usch vad tråkigt. men man vet aldrig, det kans är just det som behövs för att lyckas.. Håller tummarna för er.
    För att man slappnar av eller ger upp?
  • Åttan

cellisen--> det undrar jag med.. hmm..

När ska jag få bli mamma??
  • Mammiztill2
    Prisssan skrev 2009-10-26 15:49:48 följande:
    Jag kommer nog hålla lite låg profil nu. Har inte energi till att överhuvudtaget tänka på barn, fertilitet eller sådana saker.Tänker bara på C och R och allt vi går igenom. Kommer såklart hejja på er andra.
    Som jag då.. Vilken dag var de som ni skulle få besked?! eller ni kanske inte har fått ngt svar?! hur mår han nu ?! kramar
    God morgon!Cellisen: Tänker på dig och din familj. Vi finns här när du behöver oss! *kram* Vi har bestämt oss, nu när mensen kommer så är maken ledig, så då tar vi o rensar ur förrådet och ger alla bebissaker till min syster. Bort med allt o går vidare utan hopp om syskon.
    Gör det som känns bäst för er båda.
    själv har ja inte klarat göra mig av med dotterns kläder, jo vissa men har fortfarande kvar ca 6-7 st banan kartonger med finakläder som ja inte kommer slänga, ge bort eller sälja. sen har jag 2 stora säckar med kläder som ja vill ge bortsälja. men orken finns inte. vilket är så synd,för hade verkligen behövt bli av med både Helt Nya Mamma kläder, och bebis/barn kläder, ute kläder mm.

kramar om
Svar på tråden Syskonlängtan 4