Lalie skrev 2009-10-27 18:42:20 följande:
Trollmor, jag förstår dig helt och hållet, alla har vi såna perioder. Kram! Vi har bara lite kvar, "som min syster ska få ifall hon nånsin får barn" (för det är ju därför, eller hur?)Cellisen, ta hand om de dina. Bebistillverkning känns väl futtigt under omständigheterna. Mammiz, hoppas dottern mår bättre snart! Själv har jag fått lite nytt hopp efter att jag fått alla papper inför IVF idag. Sen sticker vi ju till värmen imorogn, så jag säger hej för en vecka. Kramar till alla i hopplösa tråden!
Ha en underbar resa, semester

Hur länge blir ni borta?! *sola för mig med*
Lite avundsjuk *om jag får lov att säga så* men Glad att ni kan påbörja er Ivf resa, även fast jag förstår att det inte kan vara någon dans på rosor att göra sån behandling. Men att ni får vara på väg, mot bättre odds
Tösen, har temp som, sjunker och stiger, men orkar vara på benen. Får se vad tempen är på i morgon, och hur hon är. Annars ringer ja vc så de kan bara kolla sänkan på henne. tack för att du frågade
På Fredag, är det 1 år sedan jag fick mitt sista + det känns tungt, Och på fredag ska jag till Gyn på kontroll. Ska höra om Kirurgen har kontaktat han då. Idag kom mensen, och underbar härlig viktuppgång på de *suck*