• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Mammiztill2

Trollmor Håller tummarna!! Roligt & spännande med dina symptom, ett tips är att skriva ner symptom/tecken som man har de månader utan hormoner, och de Månaderna som man tar hormoner.. För det har aldrig gått för mig att jämnföra en månad med pergo med en månad utan. Men tog ett par månader innan ja fattade det hihi..

Spännande ser fram emot att följa dig/ er

Jag var hos gyn idag, goe läkare han är
    han berättade att Kirurgen sökt honom, så de har pratats vid, och
    min dr informerade strutsen från de stora sjukhuset att jag brukar vara rätt dålig efter operation/narkos. Så blir de Operation, så ska jag ringa till läkaren, så har han tänkt att vara med på operationen om ja själv tyckte att det var okej! Han var intresserad av att se robotkirurgi.. Han sa till mig; #"Jag tycker de var taskigt av din kropp att ge dig mer bekymmer, att du har haft nog så mycket och att du behövde verkligen inte detta med!"

Tänk att det har gått 1 helt jäkla år idag!,
    sen jag testade + på bim -4 tror jag det var.
    ett år som har gått så otroligt fort.

Om 2½ vecka ska jag tillbaka till kirurgen.

Har lust att köra iväg till ge kås imorgon bitti, men får se.. Någon som vart där nyligen?!

CELLISEN; sänder över mina tankar till er*kramas* ps , såg kort på din gyn dr idag.

• Trollmor

Mammiz: Jobbigt på årsdagen *kram* Kul med Gekås, jag har inte varit där sen i somras, men då var jag nog där för hela året Nä, blir väl en tur sen i dec när vi ändå är i krokarna, men nu sparar vi ju till Kanaria så jag kanske borde hoppa över Gekås ändå...
    Ang, symptom så brukar jag kolla tillbaka på vad jag skrivit här i tråden o jämföra när jag blir osäker på hur jag mådde tidigare månader... Har ju märkt att jag skenar mer när jag inte äter Pergo än när jag gör det Vet rätt säkert att jag inte är gravid denna månad ändå, allt känns precis som "vanligt" så varför skulle jag vara lixom...

Just nu känns allt hopplöst, blir inget syskon, vi kommer inte köra mer Pergo o det blir inget IVF. Vet inte ens om jag ens vill längre...

• Prisssan

Trollis.. jag vet exakt hur du känner dig

Mammiz: Haha Gjorde du? Vacker va
    Hårt med årsdagen...

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Trollmor

Cellisen: Du var uppe tidigt du

Jag har jobbhelg jag. Maken o dottern är o badar sen blir det en liten shoppingtur sen jobb...

Testade neg idag, ha ha, såklart. Men nu ska jag sluta testa, nästa gång jag testar ska mensen vara SEN minst ÄL +15 typ. Mensen kommer på tisdag tror jag...

• Prisssan

Trollis: Jag har också jobbhelg..eller ja, jag hoppade in och bytte helg med en kollega som var sjuk. Hade en man som var sjuk och på väg att gå bort så jag tyckte att det var bättre att jag var där än en vik som ingen kände.
    Så jag har jobbat från tors och ska jobba ändå till ons. Men det var det värt, det var så fint och jag tyckte som mkt om både boende och anhöriga

Ledsen för ditt minus men sluta aldrig hoppas vännen...tänk om

• svischan
    Trollmor skrev 2009-10-31 08:59:49 följande:
    Cellisen: Du var uppe tidigt du Jag har jobbhelg jag. Maken o dottern är o badar sen blir det en liten shoppingtur sen jobb... Testade neg idag, ha ha, såklart. Men nu ska jag sluta testa, nästa gång jag testar ska mensen vara SEN minst ÄL +15 typ. Mensen kommer på tisdag tror jag...
    Åh, hoppas att din mens inte kommer!

Jag går lite frustrerad här hemma, för jag kan ha ägglossning nu, och så är maken borta över helgen. Om man kör tors och sön så borde det funka även om man har ÄL fre eller lördag va?
  • Cybele

Firstly - sorry for the english! We are having trouble getting internet after the move. Decided to see if i could catch up using my mobile (the answer's yes but v slow) and it doesn't do swedish. Just wanted to see how you are - sorry to hear about loss

• Cybele

of hope *lots of hugs* not been well myself, cold plus nausea. TV's been on a lot, terrible but no alternative. Like to write more but interface too limited!

• Cybele

Short explanation: TV's been on for Freya, whilst i've been in bed - so terrible mum, but had no energy and none to help w her, so what do you do?

• Prisssan

Swisch; Förstår att du är frustrerad

Cybele: Hej, trist med ditt internet. Och inte är du en hemsk mamma

Svar på tråden Syskonlängtan 4