Trollmor skrev 2009-11-08 11:04:33 följande:
Mammiz:Men jösses, har du nya influensan? Vad tror du själv?Här står det att vaccinet kommer in igen V 47. Jag ska kolla upp om det finns någon annanstans. Jag tänkte köpa mig en ny systemkamera och kanske en vanlig liten oxå, beror på hur mkt pengar jag får ihop Förhoppningsvis ska jag gå en fotokurs i vår så då behöver jag en ny, min är inte den bästa, laddar ur på en gång... 6:e Pergo kuren totalt, blev ju nästan överstimulerad förra cykeln så nu tar jag bara en halv tablett om dan.
Nej tror inte ja har influensa. Ingen feber.
Då ja ringde akuten då sjukv.rådgiv ej kunde sätta upp mig i telekö för överbelastning
Så sa ja till ssk.
Jag har sån ensidig huvudvärk, från nacken upp på högra sidan av huvudet, ont bakom höger öga och kräkts 3ggr. Tagit 2 Citadon + värmekudde men går inte över.
Hon frågar- Kan bu ta hakan ner till bröstkorgen?!
-Nej, de gör så ont i ögat o uppe på huvudet då
-Har du feber,
-Nej, 36.3
-Har du onti kroppen?!
-Ja, lite mer än vanligt, men de kan bero på min fibro värk. Sen har jag haft hosta på kväll & natt tid i lite mer än en vecka.. Men vad ska jag göra jag har så fruktansvärt ont
-Hon sa till mig att ja inte fick komma in för hon kunde nästan säga att jag har influensan, och ja fick försöka smärtbehandla mig själv så gott de går, men får du högre feber eller problem med andningen är de en annan sak.
Efter att ja hade denna huvudvärken den kvällen, har jag vart yr, här om dagen var de rätt jobbigt, för så fot ja blinkade och ögonen öppnas igen som de gör hela tiden gick de runt, blundade ja längre tid blev ja mer yr, och vinglade en halv dag.
för att nu baara kännas lite obehagligt av de yra.
Så nej ja tror inte att de är influensa. Ja förväntar mig att man har feber iaf.
Men visst ett tag trode ja de då ja hade mer ont, hängig, hosta, väldigt trött.
Vad roligt med Fotokurs

ja hade tankarna för ett par månader sedan att ev skulle vilja gå en kurs, men iom ja inte kommer klara av att köpa mig en kamera för flera tusen, så kommer ja inte passa in bland alla fotointresseade människor

Men visst, ja skulle ju inte tacka nej till någon system kamera av mer enklare sort till mig, men dock att man ska kunna få bra bilder och zoma så som ja vill kunna göra, och kunna fotografera och få bra & fina kort även då de är mörkt inne/ute De har bara blivit pannkaka av allt samman då jag fotograferat de gånger lill tösen vart i kyrkan o uppträtt.. Hoppas ni/du lyckas spara ihop tillräckligt så du får en rikitg fin & bra kamera som du kan växa med

Prisssan skrev 2009-11-08 08:33:32 följande:
Mammiz: Vi har i stort sett bestämt oss för att ta kurerna tills dem är slut och sedan bara skita ia
allt.Nu har jag ju mens men vi är alltid rätt aktiva i sängen, både C och jag mår inte braa utan sex, jag surar t ex Vi tror inte att det kommer att ge en grav. vi kommer inte att få ett barn till.
Cellisen, jag är avundsjuk på er, på dig. Kan jag inte få en liten dos av dig i lite "lust känslor"?! kan du inte skicka de i en kryddburk och posta de till mig?! Ja är så tom, och tycker uppriktigt synd om gubben min... Härligt ni båda njuter & mår bra av vara så aktiva helt imponerande & med tanke på hurlänge ni vart tillsammans med

Ja & gubben min har vart tillsammans i 5 år & 7 månader.