• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • svischan
    Trollmor skrev 2009-10-28 22:36:20 följande:
    *Kramas med svisch*
    Tack
    Jag tror att du också kan behöva en kram, bra kämpat med pergon, synd att den inte funkar!
  • Prisssan

*Kramar om vännerna i tråden*

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • svischan
    Prisssan skrev 2009-10-29 11:33:46 följande:
    *Kramar om vännerna i tråden*
    *Cellisen får också en kram*
  • Mammiztill2
    svischan skrev 2009-10-28 20:19:39 följande:
    Nämen usch. Är det en vanlig biverkning? Vågar du äta fler tabletter? Jag sitter just nu och lusläser beskrivningen och antar att jag blir en av dem som kommer att gå upp i vikt. Varje mens får jag 2 storlekar större bröst, under tidigare ätning av p-piller rusade vikten iväg ca 5 kg, under förra graviditeten gick jag upp 30 kg. Jag är en hormonare helt klart. Kanske blir en tjock enbarnsmamma om inte detta lyckas... Men det SKA lyckas, och då lägger jag gärna på mig några kilon! Hellre det än förstoppad, jag lider verkligen med dig!!
    Så farliga var inte biverkningar, iså fall hade ja inte tagit 18 st o vet du med dig att du lätt går upp i vikt , då vet du redan fällan och på så sätt lättare hindra dig att äta mer, eller att du då vet verför du går upp.

Förstoppning är inget så som jag blviit. utan att de gånger jag blev gravid blev ja "förstoppad"/trög i magen.
  • Trollmor

Jag har inte heller nåt problem med förstoppning snarare tvärt om Vet ju inte om det beror på Pergon eller vad... Nu har jag iaf PMS!! Hemskt humör, trött o lessen. Arg på maken *skäms* Han som är världens bästa...

• svischan
    Mammiztill2 skrev 2009-10-29 14:20:02 följande:
    Så farliga var inte biverkningar, iså fall hade ja inte tagit 18 st o vet du med dig att du lätt går upp i vikt , då vet du redan fällan och på så sätt lättare hindra dig att äta mer, eller att du då vet verför du går upp. Förstoppning är inget så som jag blviit. utan att de gånger jag blev gravid blev ja "förstoppad"/trög i magen.
    Trollmor skrev 2009-10-29 18:48:47 följande:
    Jag har inte heller nåt problem med förstoppning snarare tvärt om Vet ju inte om det beror på Pergon eller vad... Nu har jag iaf PMS!! Hemskt humör, trött o lessen. Arg på maken *skäms* Han som är världens bästa...
    Det är nog bara att vänta och se. Fast jag hoppas att nästa mens inte kommer, utan vi blir gravida på naturlig väg... det vore nått det!
  • pej

Läser... men orkar för tillfället inte samla ihop min hjärna för att kommentera något specifikt. Sorry! Delar dock ut kramar till alla som behöver!
    Jag befinner mig idag precis mittemellan ÄL och BIM. Fel, mittemellan ÄL och mens menar jag förstås. I vilket fall som helst så betyder det att den ljuvliga månatliga skengravida veckan just börjat...

• Mammiztill2

Hmm vågar ja o tösa åka till gyn i morgon tro?!
    har nog ingen feber men hostar lite, är lite hes, ont i kroppen, men de brukar ja ha, men är i mer smärt tillstånd period. har ingen feber över 38

• Trollmor

Mammiz: Svårt det där, för tänk om man går om krig med nya flunsan utan att veta om det. Hosta, feber o ont i kroppen är ju symptom Hur mår ni idag?

Pej: Då får vi våndas tillsammans du och jag... Jag är på ÄL + 9 idag. Imorgon blir det nog test. Inte så skenis faktiskt, men lite ska jag väl kunna komma med Gräsliga humörsvängningar, trött, deppig, orolig i magen, molvärk ibland men det är mest aktivitet i magen kring äggstockar o livmoder, allt luktar mkt mer...

Svar på tråden Syskonlängtan 4