• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • svischan
    Prisssan skrev 2009-11-01 08:36:46 följande:
    Swisch; Förstår att du är frustrerad
    Elendige gubbe att välja just den här helgen för privata nöjen! Men ikväll blir det åka av, oavsett om han är bakis eller inte, han måste prestera ändå

Jag borde haft ÄL i onsdags typ, men enl vul var det inte i närheten av något sånt. Vi kör alltså varannan dag, i två tre veckor framåt, så får vi se... ÄL kan ju ske när som, den är inte förutsägbar precis på mig...
  • Prisssan
    svischan skrev 2009-11-01 10:50:04 följande:
    Elendige gubbe att välja just den här helgen för privata nöjen! Men ikväll blir det åka av, oavsett om han är bakis eller inte, han måste prestera ändå Jag borde haft ÄL i onsdags typ, men enl vul var det inte i närheten av något sånt. Vi kör alltså varannan dag, i två tre veckor framåt, så får vi se... ÄL kan ju ske när som, den är inte förutsägbar precis på mig...
    Varannan dag låter jättebra så länge inget konstaterat spermiefel finns
    Och klart han orkar prestera ändå, karlar är så svaga för lite tuttisar och rumpa Blir nog inga probs att få honom i säng
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Trollmor

Svisch: Hoppas du lyckades

Vi skulle haft familjedag idag men maken har tagit på sig extra jobb. Trist men perfekt, för förra månaden jobbade jag mer än vanligt, och fick ihop timmar så min lön täcker resan som ska betalas med lönen i nov. Nu jobbar han 4 dgr extra denna v, o det blir fickpengarna

Blir en mamma dotter dag i stället, vi ska gå på bio och äta på McD

Väntar på mensen. Inga symptom, inte ens ont i boobsen

• Trollmor
    Trollmor skrev 2009-11-02 08:46:19 följande:
    Väntar på mensen. Inga symptom, inte ens ont i boobsen
    Ha ha, nu slog det till med buller o bång, värsta mensvärken
  • Prisssan

Trollis: Blä för mensvärk.

Jag har pms från helvetet Bråkade med gummis riktigt mkt i morse och jag var totalt dum och dålig mamma. Tur att jag hinner följa med och hämta henne innan jobb.
    Hinner med att säga förlåt och pussa henne.

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Mammiztill2

Ojoj vilken dag det vart idag o än är den inte slut *suck*

vart på kirurgen med tösen, som nu är uppsatt på operation.
    Katt+Hund skulle opereras idag. men bara katten blir/blev Op.ad, ska åka iväg och hämta hem henne nu.
    Hunden har bara 1 kula nere stor, den andra sitter ca 5 cm ifrån och behövs beställa hem annan narkos medel så den operationen får bli om ca 2 veckor..

Trollis: Hoppas mensen håller sig borta.. när har du bim?!

Cellisen: lätt man bråkar då de är mkt runt omkring, men de känns ändå så hårt i hjärtat.. kram

• Trollmor

Cellisen: Jobbigt att bråka Men du, det är Pergon som spökar, bergis... Skönt när man har nåt att skylla på

Mammiz: Vad ska hon operera? *orolig* Har jag missat det? Jag tror mensen kommer imorgon, men BIM kan vara allt från idag till tors. Har den inte kommit på torsdag så ska jag testa Men först då.... Håller på med test avvänjning.

• pej

Tittar förbi igen... Hinner inte skriva så ofta, så hänger inte med så bra i alla diskussioner.

Trollmor, blä för mensvärk, och inga symptom?! Vi skulle ju noja ihop?!

Äsch, jag är inte så skengravid heller. Lite ömma tuttar och lite orolig i magen. Har väl upplevt något anfall av lätt illamående vid ett par tillfällen också. Efter 18 månader insåg jag att jag nog upplevt detta mer eller mindre inför varje mens sedan spiralen åkte ut, utan att ha varit gravid en enda av dessa gånger. Aha! Det är alltså det som är PMS!? Tänk att man kan hoppas så mycket att man lyckas lura sig själv under så lång tid. Förra månaden däremot upplevde jag ett helt nytt symptom: Att inte ha några symptom alls. Inte ens om jag kände efter riktigt mycket. Gissa om jag hoppades att DET skulle betyda något då istället. Suck...

Kramar till alla som behöver. Nu ska jag googla och försöka lära mig hur man skriver ett bra CV och jobbansökan. Känns inte så kul, men börjar bli ett måste.

• Trollmor

Pej: Ha ha, ja det där känner man ju ingen. Men allt som är annorlunda i jämförelse med alla ickegravida månader kan ju vara bra...

Min vånda är slut nu iallafall MENS piss MENS Känns rätt OK, eftersom det var rätt symptomfritt denna månad så har jag inte hoppats så mkt... Ska samla ihop mig o ringa gyn, hua

• Prisssan

Trollis: Amen nu får väl Mr M sluta förfölja oss, jag blir tokig{#lang_emotions_yell}

I think I´m paranoid and complicated....
Svar på tråden Syskonlängtan 4