Aga?
Agar ni era barn?
När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
Vad tycker ni?
Motivera era svar tack!
Agar ni era barn?
När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
Vad tycker ni?
Motivera era svar tack!
Man ska absolut inte slå sina barn. Det finns inga ursäkter som rättfärdigar ett sådant beteende hos en vuxen. Vi är vuxna och barn är just barn. Och vuxna ska bete sig som vuxna gör. Finns andra metoder att tillgå om man vill vägleda ett felaktigt beteende åt rätt håll.
Har bara läst ts. Jag agar inte barn eftersom jag föredrar att de är och förblir tänkande individer som behandlasd med respekt. Hoppas att du eller dina barn aldrig kommer nära mina.
I ditt hemland ja men vi bor i Sverige och i Sverige är det inte lagligt.!!!
Jag har fått mkt stryk i mina dagar har det gjort mig til en bättre människa NEJ.
Eftersom att jag levde som jag gjorde hemma så utagerade jag mig på exakt samma sätt mot andra i skolan mm.
jag har gjort riktigt elaka saker när jag var tonåring för att jag var så ppressad och mådde så dåligt utav alla slag.
Men om du nu är så stolt över ditt agande och att vara Iranier.
Så varför åker du då inte hem igen?
För om vi svenskar är så mjäkiga så varför stannar du då hos oss?
Om nu ditt hemland är så bra, varför bor du här då?
Förövrigt fick jag stryk som barn, inte lärde det mig mer än våld inte fungerar utan är nått föräldrar tar till när de misslyckats.