Aga?
Agar ni era barn?
När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
Vad tycker ni?
Motivera era svar tack!
Agar ni era barn?
När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
Vad tycker ni?
Motivera era svar tack!
P ä r l a n skrev 2009-09-30 21:42:16 följande:
När ja läser dem sista sidorna blir jag lite frustrerad... de e sååå mycket dubbelmoral av det hela...
Några säger att enligt statistiken är det på ett visst vis.... men sedan om någon kommer med statistik och det som står i den statistiken inte passar vissas galoscher nej då e det KOMMUNEN det är fel på och just DEM folket som skrivit det.
majess tog upp vad göteborgs kommun tycker, tänker och vad det har för statistik och då påstår kanske 5 andra av er att det skulle va fel?????
Hallå ser ni inte hur ni håller på och velar ? Vad är sant ska man gå efter statistiken och vad olika psykologer mm säger eller ska man gå efter vad varje enskild individ av 9 miljoner människor tycker?
Ni säger att man ska lyssna på det pyskologer säger som hävdar en sak.. sen kanske det finns några andra psykologer som har en helt annan syn på det hela än va den första psykologen har och då är det helt plötsligt fel på vad prykologerna i ex göteborgs kommun skriver bara för att de inte skriver som dom i ex stockholm...
Lägg ner och håll er till sakfrågan i TS istället...
detta börjar spåra ur!
Snacka om dubbelmoral.. HUR ska ni ha det egentligen?
men oavsett,så är det ju så som det är,jag hänvisar till göteborgs stad där de med utbildning inom området får gå in på de djupare detaljerna.
en liten fråga ,det är inte så att du är mer partisk åt ett håll pga du är en nära anhörig till en människa med den funktionsnedsättningen?(inga elaka baktankar bara nyfiken)