• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-11-13 13:01:24 följande:
    Leonard har 74/80 i kläder och 19/21 i strumpor (fast de är väldigt små tycker jag, så har faktiskt bröjat köpa 22/24 ibland). Molly som fyller tre år i mitten av december har 104/110 i kläder.
    Jösses, det låter väldigt stort för en 5 månaders! Vincent har storlek 22/24 på sina strumpor o 22 i skor o han är snart 20 månader o det är den storleken han ska ha då.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-13 13:03:31 följande:
    Jösses, det låter väldigt stort för en 5 månaders! Vincent har storlek 22/24 på sina strumpor o 22 i skor o han är snart 20 månader o det är den storleken han ska ha då.
    Ah, jo fast det är ju inte storleken på foten egentligen som är problemet utan vidden på dem. storlek 16/18 är ju så smala så de sitetr ju åt så att han inte får något syre i fossingarna... det finns lite vidare strumpor på vissa ställen.. men 19/21 har funkar bra än så länge.

Mollsan har 26 i skor, men 28/30 i strumpor. Eller vi köper det till henne.. 25/27 är ju så små.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Noblesse