• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Indratvillingmamma
    dinana skrev 2009-11-13 13:29:02 följande:
    Ah, jo fast det är ju inte storleken på foten egentligen som är problemet utan vidden på dem. storlek 16/18 är ju så smala så de sitetr ju åt så att han inte får något syre i fossingarna... det finns lite vidare strumpor på vissa ställen.. men 19/21 har funkar bra än så länge.
    Tänk när mina barn var små så hade vi helt motsatt problem. Långa smala fötter och ben utan hull på. Så alla strumpor flög av fötterna.

Hemma med halvsjuk son idag. Han hade hög feber igår kväll men är feberfri idag så han vilar upp sig. Jag har planerat att få ändan ur vagnen. Har fortfarande 2 st flyttlådor kvar som står ouppackade sedan flytten för 3 månader sedan. Att det ska vara så trögt med de sista! Vore skönt att få allt klart bara.

Alltså vilket väder! Säg inte att det är så här hela vintern är här? Jag vill ha snöööö!
  • Leos och Vincents mamma
    Indratvillingmamma skrev 2009-11-16 09:17:41 följande: