• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-11-12 23:24:21 följande:
    Men han är duktig som har börjat krypa . Max skriker bara rakt ut när man lägger ner honom så man är lite orolig för att han ska bli sen med motoriken. Men idag satt han utan stöd i flera minuter och grävde i sin lära gå vagn. Har ni kommit igång med maten?
    Ah, hur gammal är Max nu? Ja Sitta upp går sådär.. Han kan sitta i typ en halvminut, sen faller han ofta över eller åt sidan.... Men men, man märker att det går bättre för varje dag. Nja mat har vi väntat med, det har i stort sett bara blitt välling. Men visst har han fåttt smaka på lite emellanåt men det går sisådär.. in i munnen, å så ut igen...inte som om han tycker det är äckligt, utan mer konstig koncistens... men det kan man ju själv förstå om man bara skulle äta välling hela dagarna.. Men han tycker om att suga på allt.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • LittleMee
    dinana skrev 2009-11-12 23:40:17 följande: