Pralinbiten skrev 2009-12-03 19:08:46 följande:
Vi var så knäppa att vi köpte en barnvagn i vecka 13. sen gick det ju inte så bra med bebisen så nu står den i källaren. Jag vet inte vad vi ska göra med den. känns inte bra att sälja den, som att ge upp. Men det är ganska jobbigt att bli påmind när man ska ner dit. Känns så dumt att ha en vagn utan att ha en bebis. deprimerande.
Jag köpte syskonvagn för över ett och ett halt år sen...men dam it- den ska komma till användning en dag! Får inte bli gravid förrän i maj så det dröjer ju ett tag innan det kan vara aktuellt med bebis men det låtsas jag inte om :)
Om det stör dig för mycket-sälj den och ta förlusten (kanske sjunkit i värde?) eller lämna igen den till butiken. De brukar vara förstående i såna här lägen. Skicka nån mamma eller kompis att göra det åt dig. Det går alltid att köpa en ny likadan när det är dax igen. Att lämna igen den/sälja betyder inte att man ger upp! När man är nere och har tusen tankar i huvudet kring ens egen hälsa kan det vara bra att rensa bort sånt man bara blir ledsen av. Tänk vad kul det kommer bli att köpa vagn nästa gång när ni vet att ni i allafall inte har den här skiten framför er.
kram