• SuperMajjsan

Druvbörd / Mola

Hej,

Jag fick ett missfall i v 16 (mitten av aug) och det konstaterades att det var en komplett mola

Någon annan som nyss fått detta konstiga, vedervärdiga pissiga besked och som vill följas åt längs den långa vägen mot en ny bebis, genom alla jobbiga provtagningar och läkarbesök och det jobbiga graviditetsförbudet...

• Svar på tråden Druvbörd / Mola
  • SuperMajjsan

Hej1

Det gick bra på KS, bara ett blodprov denna gång, och jag fick svar igår, 0,8 ligger det på nu så skönt!

Satt med maken och almanackan igår och insåg att vi har två lediga helger fram till jul, jobbigt på ett sätt men å andra sidan så känns det som att de ändå närmar sig att man ska få köra igång igen om inte allt för lång tid

Wass: Hur är det med dig nu? Hoppas att du mår bättre från flunsan... Har du varit på några nya tester?

MissJy: Hur har du det?

Kram

• wass

Hej SuperM

Kul att det gick bra med Hcg värdet... Vi kommer att klara detta galant.
    Jag känner mig lite bättre! Kom med ett nytt datum då vi kan ses, behöver nog prata ut lite. Jag skall till Ks på tisdag för nya prover.

Kram på er alla.

• wass

Till Anonym och Miss JY

Hur går det för er, det va länge sen ni skrev.

Kram

• SuperMajjsan

Måndagar är bäst för mig, jag kan både nu på måndag och veckan efter..
    hur har du det?

kram

• wass

Till SuperM
    Jag kan ses måndagen den 9/11, vi akn ju höras lite närmare vart vi kan ses & klockslag!

Kram

• wass

Hej

då va det dags med prover på ks idag, lika nervös som vanligt... Nu är det väntan som gäller vad mina Hcg värde ligger på....

Superm/ då bokar vi den 9/11

Kram alla

• SuperMajjsan

Hoppas att det gick bra på KS idag, håller tummarna för att värdet hållit sig nere...

Det så typiskt!! Jag måste ställ ain på måndag SKall på utvecklingssamtal med lillkillen, har strulat så med tiderna och nu lyckades vi få en tid som både jag och maken kunde, utan att behöva gå från jobbet... Jag slutar jobba 18 och vi ska vara där 19-20..
    Kan du nästa måndag istället? Känns så himla trist, vill ju inte boka om igen, ville ju ses och få prata lite

Kram

• wass

Hej SuperM

Vi bokar om inga problem. Jag kan vilken dag som iv.48, 50 / jag har min dotter varannan vecka vill gärna sitta själv med dig & kunna prata i lugn & Ro

hcg värdet håller isig. Samma som sist 0,1

Kram

• Anonym (Kram!)

Hej alla. Vill bara säga att jag tänker på er och hoppas att allt ska gå bra för er! Vet hur jobbigt det är med grav. förbud, provtagningar och allt sånt. Har inte en mola själv, men har råkat ut för ett utomkvedshavandeskap i mitt snittärr. Har kämpat läääänge med detta, men om några månader är det förhoppningsvis över...Många styrkekramar till er!!

Svar på tråden Druvbörd / Mola