• Päron1986

Tips på JULklappar!

Jag tänkte att nu när det "drar sig mot jul" så kan man starta en tråd där vi kan tipsa varann om olika julklappar!

Svärmor, svärfar, mor och far, mormödrar etc
    barn, barnbarn, kusiner, älsklingar, sambos, makar, syskon, vänner, nära vänner.. alla man nu kan tänkas ge julklappar!

• Svar på tråden Tips på JULklappar!
  • Pigelinen
    Pigelinen skrev 2010-12-03 17:58:43 följande:
    Tack för hjälpen... var och handlade idag och det blev följande..

Systerson 8½år (har inte lärt sig läsa helt än) 100-150kr Bacugum pussel (har köpt Atlantis Lego innan)
    Kompis dotter 8½år, gillar konståkning... ca 50-100kr Örhängen
    Kompis dotter 5år, gillar hästar... ca 50-100kr Pysselböcker m hästar

Pappas fru, har köpt en pocketbok men behöver något mer ca 100-150kr Ljudbokstriologi
    Pappa ca 200kr Ska köpa en flarra whisky (kommer inte klara mig på 200kr men men

Mammas man... äldre man  ca 150-200kr... önskade sig termostrumpor så det får han plus ett par fodrade arbetshandskar och en tidning med gamla traktorer

Detta har jag köpt sen innan..
    Mamma en webbkamera
    Svärmor Champangeglas (GeKås), en kastrull till induktionshäll
    Hennes man en tröja från HM, ett par arbetshandskar
    Systerson 10år målargrejor samt en väckarklocka som lyser upp i taket (clas Ohlsson 99kr)
    Systerson 5år målargrejor samt en leksaksverktygslåda fr ÖB (99kr)
    Systerson 18år Beckham parfym (GeKås) samt presentkort på MQ
    Min mans bror (32år Grillbestik fr Saga form
    Min mans andre bror 22år Kläder
    kopierade här in fjolårets lista... tror alla blev nöjda o glada, pappa vart nog nöjdast;) köpte tre små flaskor o la i en fin trälåda. klarade inte budgeten men han blev jätteglad! Likaså blev mamma glad för webbkameran o den använder hon flera dagar i veckan o pratar nu med sina barnbarn (våra barn).
  • Carolaj83
    Grymt sa grisen-har också problem med föräldrar o svärföräldrar i år, blir nog fågelkikare till svärföräldrarna....min pappa ska nog få 3 st t-shirts som de står morfar på
    Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • Päron1986

Fotobok! Mycket uppskattat :)

Till vem som helst, faktiskt.

• Carolaj83

undrar om det ska stå 2 eller någon siffra efter, men är det 2 år....så går väl alltid leksaksbilar hem

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • fettofjant

har ni nått tips till småtjejer? 10, 6, 5 och 3 år.
    5 åringen fyller nu i oktober och 3 åringen i november... så även födelsedagspresenttips skulle uppskattas :)

headtrips.blogg.se - Joliee 28/6 2010 - Loppan BF 4/4 2012
  • Raggarbruden
    Carolaj83 skrev 2011-10-14 18:35:57 följande:
    undrar om det ska stå 2 eller någon siffra efter, men är det 2 år....så går väl alltid leksaksbilar hem
    Om de är mig du menar så är det 2 år jag menade

Leksaksbilar det ska jag garanterat handla ! Tack för tipset
    Meduza Lives Forever www.raggarsessa.devote.se
Svar på tråden Tips på JULklappar!