Luxuz skrev 2011-11-23 15:53:18 följande:
Jag skulle behöva hjälp med en kompis, ca 30 år, nyss fått barn, bor i hus. Gillar att baka, löpning periodvis och rosa. Jag har senaste året kört en del på bakning och rosa, så gärna några andra tips. Jag funderade lite på en tidningsprenumeration plus en liten myskorg med tex te och hemmabakande biscottis eller nåt. Men i så fall vilken tidning?
Sen kan jag dela med mig av vad jag har köpt:
Jag har en 1,5 åring som ska få en rittavlaoch plastgrönsaker med kardborre mellan så man kan låtsas skära dom med en plastkniv. Och en söt flugsvampslampa.
3-åringen ska få innebanymål och klubbor (som han får dela med lillasyster), kick-bike, en rittavla och förhoppningsvis en radiostyrd bil av farmor och farfar.
Min mamma kommer att få två kökshanddukar med Anne Taintor motiv.
Min svärmor kommer att få en bok "Till mitt barnbarn" som jag köpte från ett jultidningsbarn. Det är en fyll-i bok och den var sååå fin.
Jag och mannen ska inte byta några julklappar, men till farsdag fick han hotellfrukost, vilket var mycket uppskattat.
Jag bara älskar denna tidning Hembakat, så mysig o bra recept
http://www.tidningskungen.se/prenumerera-pa-tidningen-hembakat.asp?gclid=CKbrw6HszqwCFfEtmAodFGG8nw