GI Del2
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Tjng tjing på er!!!!!!!!!!!!!
Så hur går det för er då????
Jag själv mår fin fint (försöker få bort de der extra kilorna som satt sig nu över ledigheten =)
Var bort bjudna i lördags o då blev det bara massa kolhydrater (lite synd men men ..)
Säger man att man kör gi så säger bara kompisar :ja ja det är bara bull ,man går upp sen igen som me allt annat...Eller :Det är inte bra att hålla på att käka gi för det är inte bra för kroppen ........o bla bla bla
Jag blir så jävla trött på detta tjat så jag säger inget om gi bara till er der vi talar o peppar varandra o till min gubbe =)
När man är bortbjuden så brukar det ju va sallad o kött,men nu var ju köttet inbakat...
Men i dag har jag i allla fall zumbat loss 20 min cardio skitkul =)
Min dag i går
FF:en avakado en litenbit fetaost
MM:En liten bit fetaost
Lunch 2 korvar 74 procent kött som jag skar upp o la i lte ost=) o en klick beaneisesås
MM:en kopp kaffe ...
Kväll:6 bitar fläskfilee o halomee ost muma
O så var jag ute o sparng inan sissta målet=)
I dag
FF:2 ägg mosta me en klick smär o en klick philadelphiaost
O så har jag zumbat
MM:en kopp kaffe o liten bit ost
Lunch:en choritso (korv) me ost i
Kväll vet jag inte än har inte kommit dit än =)
Mvh söta sotnos
Vägning idag efter två veckors ledighet över jul & nyår. Har unnat mig precis ALLT....åt potatis till julmaten, choklad, efterrätt, knäck och blandgodis. Skumpa och vin på nyår, likör till kaffet...ja, verikligen levt "normalt" och tro det eller ej, men vikten står på exakt samma gram som för två veckor sedan! *puh*
Så nu är det bara att fortsätta köra på!
Kämpa på alla glada GI:are!
Hej
idag började jag med min Gi igen då. Eller min grav gi som ja kallar det!
Tanken är ju inte att gå ner massa, utan slippa gå upp massa o lägga på mig masa vätska...
frukost: tvåknäckemackor med skinkost.
mellis påjobbet: en morot
lunch: Köttfärs, sallad.
mellis: klementin
middag: korvstroganoff, (gjorde i ung utan mjöl), till det had ejag rivna morötter blandat med lite creme fraiche o kryddor...
Har gått super, inte ett dugg hungrig, tvärtom faktiskt....
Någon som vet hur de är med bruna bönor, såna man köper i en "korv" o bara värmer i kastrull..???? Är de högt gi i sånt?
Böno är bra. Problemet med bruna bönor är såsen de ligger i. Annars tror jag att du kan äta alla sortes bönor, avsett märke
go kväll nu till kvällen blev det grillad kyckling som jag doppde i chremefraich o åt en mega go gurka till =)
O i morgon så tänkte jag starta dagen me äggröra o bacon =)
Muma =)
Jo jag har för mig att det har skrivits här i tråden någon gång att havregrynsgröt som man gjör själv me kastrull på platta är gi vänlig...??
Eller är det jag som missuppfattat???
Mvh !!!!!!!!!!!!!