• Svar på tråden GI Del2
  • söta sotnos

Tjing!!!!
    Myror i brallan :finns det inget som man kan äta som är gi vänligt på kinaresturanger???
    Jag undrar tror du inte man typ kan äta babuskott me lök ?
    Eller typ kykling me gojs???

Jaha då stod man still igen ,o jag som har tränat så o inte har jag syndat heller???
    Men der emot så har jag börjat att köra lite styrka o jag tror att tjejen jag kör me kör ju me tunga vikter (ja det är ju så man klarar det men man får kämpa!!!!)
    O jag tycker att kroppen känns lite slimmare så (alltså inte mycket men ,ja ni förstår säkert hur jag menar?)
    så jag tror att det börjar bli lite muskler i stället o då visar det ju inget på vågen...
    men jag tror nog att jag får börja tänka om lite ,eller vad tror ni om det?
    Det kanske är bättre att typ bara köra kondition o lite läta vikter till styrka ??
    Mvh malin

• emmgus

Segt när de står stilla.

De gör de här med o jag har bestämt mig att fortsätta köra lite sisådär nu sista tiden på året, tar nya tag i januari igen!

• arandjelina
    emmgus skrev 2009-12-05 14:48:19 följande:
    Segt när de står stilla. De gör de här med o jag har bestämt mig att fortsätta köra lite sisådär nu sista tiden på året, tar nya tag i januari igen!
    Samma här , nya tag den 1 januari....
    Jag är helt slutkörd med allt.
  • emmgus

Skönt o ändå veta de e fler som tänker som jag.

Inte så jag vräker i mig massa onyttigheter men jag är inte lika strikt o jag är inte GI till hundra.
    Men vi peppar varandra till en nystart sen igen?

• söta sotnos

Tjing!!!!!!!!!!!!
    DET ÄR KLART ATTVI FORTSÄTTER ATT PEPPA VARANDRA =)
    Men jag håller mig faktist strikt fotfarande=)
    Så i kväll så hadde jag en lite sprintur me =)
    Gick bra ,men jag tog nog ut mig själv för jag höll på att spy vid målgång .....!!!!

• söta sotnos

Ops försavannn innan jag var klar så i kväll blir det 2 mejl från mig=)
    Jo angående julmat o så...
    På lördag så ska vi på ett fint julbord,får se hur det går då men jag får hålla mig till revben julskinka o ost =)
    Vet inte om det brukar va något mer???(men jul mat är inte min starka sida)O godis det hoppar jag,lika bra att sluta me godis kanske =)
    Men jag ska inte säga för mycket *manvet alldrig*
    Jag är sugen på att börja me lite zumba,är det någon som prövat det???
    Mvh malin

• Juno

Hej

Så glad att jag hittade den här tråden. Började "köra lite GI" förra veckan och har gått ner 1 kilo redan. Kastar mig glatt över era braiga tips.{#lang_emotions_sunny}

• emmgus

Juno: Tyvärr är många av oss i tråden inne i en liten paus nu.
    Vi har alla kört stenhårt ett par månader nu o ngra av oss känner att de e läge o pausa lite o ta nya tag efter nyår!

• Myror i brallan

Står fortfarande still men känner att jag får vara nöjd så länge jag inte ökar!
    Ska försöka vara duktig fram till jul med start på söndag då vi har kalas nu fre och lö.
    Sedan blir det till att vara duktig fram till nyår och såklart får man köra en rivstart efter nyår så man börjar nya året med att tappa ett eller två kilo. Det hade väl inte varit så tokigt!?
    Ha det bäst alla! Pepp pepp pepp!!!!

• hopee

Jag kör fortfarande så gott jag kan var ju på föresläsning och insåg att man inte behöver vara så strikt tex med fruk och rotfrukter. Det är ju supernyttigt!!!

Svar på tråden GI Del2