• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Xtra
    Winterfresh skrev 2009-11-05 18:45:07 följande:
    Xtra: Här är en till örebroare, eller bor i Lillkyrka bort mot Arboga men tillhör USÖ :)
    Jisses amalia vad många vi var!

Ni som vill (gärna ALLA!), gör som bustrollen föreslog och skriv in i BF-listan vilken stad ni kommer från. Det blir lättare att se då... och man kanske minns lättare vilka som var från samma stad.

BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html
  • lillaemme
    Kamikazee skrev 2009-11-05 16:11:43 följande:
    är jag i v 7+5 vilket stämmer precis med den ÄL som jag hade.
    Kul jag är oxå i 7+5 idag!
  • lillaemme

Miss Johanna:

Såg att du oxå va från Alingsås..Jag me..

• Winterfresh

Skrivit in sig vart man bor på listan :) Nu ska jag slappa lite i soffan efter att ha sovit 1 timme tillsammans med sonen..*S* Klarar aldrig av att hålla mig vaken när han skall nattas...

• Golvmoppen

Har också skrivit in på listan var jag bor.

Var på inskrivnning idag och fick se Kotten på UL, allt såg bra ut. 10+0 idag.

• vitvåonågratill

Har uppdaterat med mina uppgifter i BF-listan med nu!

• vitvåonågratill
    Golvmoppen skrev 2009-11-05 20:38:45 följande:
    Har också skrivit in på listan var jag bor.Var på inskrivnning idag och fick se Kotten på UL, allt såg bra ut. 10+0 idag.
    Härligt, grattis!
  • AnAngel

Tillata: de kan nog variera de där med storleken, gjorde vul igår, och är i v 8+4 enl de och den lilla mätte 20,4mm. De lyckades få in en jättefin vinkel så jag och maken såg en liten miniatyrmänniska, stort huvud, men man såg tydligt 2 armar och 2 ben som stack ut... så sött, tyvärr var skrivaren trasig så ngt kort kunde vi ej få...

Ojoj va mkt alla skriver... tar ju evigheter att hinna ikapp, och är ju så nyfiken hur de går för alla så läser allt! Va skönt att de verkar gå bra för de flesta, med illamående och allt! Idag var den värsta dagen hittils med illamåendet, knappt så jag kunde jobba hela dagen...svårt att dölja också när endast ett fåtal vet om de med.... ska nog berätta för alla nästa vecka, vet ju att den lill* lever nu efter vul igår ...Ha en bra kväll alla!

Svar på tråden BF Juni 2010!