• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • vitvåonågratill

Morrn!

Mitt illamående är nu mycket bättre...har blivit bättre för varje dag denna veckan! Så skönt! Så nu får jag iaf i mig frukost utan att kämpa allt för mycket! Men som alltid...så fort ett symptom fösvinner så blir man nojjad...gah!

Ikväll ska jag och min älskade på restaurang! Ska bli mysigt! Och sen ska vi bara mysa hela helgen!

Ha en bra fredag tjejer och klappa magarna!

• mithrandil

Hej tjejer!
    Jag har tidigare inte riktigt vågat ta mig hit. Ni skriver så otroligt mycket, men nu är jag trött på alla trådar som dör ut så jag tänkte att om jag inte är med i en massa småtrådar utan bara i en enda stor kanske jag hinner med ändå? Vi får se hur det går.

Jag har en son som är född i mars i år och nu är bebis beräknad till den 29 Juni ungefär. Kommer nog aldrig hinna läsa ikapp mig men ska försöka lite smått.

Hur mår ni alla?

Alexander 2009-03-11 -♥- bf 2010-06-29
  • Thesso
    vitvåonågratill skrev 2009-11-06 07:45:27 följande:
    Morrn!Mitt illamående är nu mycket bättre...har blivit bättre för varje dag denna veckan! Så skönt! Så nu får jag iaf i mig frukost utan att kämpa allt för mycket! Men som alltid...så fort ett symptom fösvinner så blir man nojjad...gah!Ikväll ska jag och min älskade på restaurang! Ska bli mysigt! Och sen ska vi bara mysa hela helgen!Ha en bra fredag tjejer och klappa magarna!
    Jag håller med. Så fort man mår bra så blir man oroligt. Hel snurrigt!

Gud så mysigt det lät med resturang och bara mysa! Gubben har nog blivit sjuk igen så det får på sin höjd bli pizza i det här hushållet ikväll.. Hade så gärna gått på bio eller så.
  • Bustrollen
    mithrandil skrev 2009-11-06 08:05:04 följande:
    Hej tjejer!Jag har tidigare inte riktigt vågat ta mig hit. Ni skriver så otroligt mycket, men nu är jag trött på alla trådar som dör ut så jag tänkte att om jag inte är med i en massa småtrådar utan bara i en enda stor kanske jag hinner med ändå? Vi får se hur det går.Jag har en son som är född i mars i år och nu är bebis beräknad till den 29 Juni ungefär. Kommer nog aldrig hinna läsa ikapp mig men ska försöka lite smått.Hur mår ni alla?
    Välkommen!
    Jo, det skrivs en hel del, men vi är många också

Jo då, här är det ganska bra idag, fick sova hela natten i natt så jag är lite piggare. Knaprar prostafen som besatt...jag ska INTE spy på tentan idag, det är målet
  • JuliaIsabella

Hejsan alla nu är det ej lång tid kvar tills inskrivningen på tisdag 10 november =) hoppas på att få ett spikat datum för fvp hoppas tiden går fort kram

• vitvåonågratill
    mithrandil skrev 2009-11-06 08:05:04 följande:
    Hej tjejer!Jag har tidigare inte riktigt vågat ta mig hit. Ni skriver så otroligt mycket, men nu är jag trött på alla trådar som dör ut så jag tänkte att om jag inte är med i en massa småtrådar utan bara i en enda stor kanske jag hinner med ändå? Vi får se hur det går.Jag har en son som är född i mars i år och nu är bebis beräknad till den 29 Juni ungefär. Kommer nog aldrig hinna läsa ikapp mig men ska försöka lite smått.Hur mår ni alla?
    Välkommen! Är det någon tråd där tempot är högt så är det i denna! Så var inte borta mer än max en dag härifrån! *ler*

Jag mår faktiskt ganska bra nu! Trött men tror det mer beror på förkylningen just nu! Själv?
  • JuliaIsabella

Hejsan alla nu är det ej lång tid var tills inskrivningen på tisdag 10 november =) hoppas på ett bokat datum för fvp och att tiden går fort kram

• vitvåonågratill
    Thesso skrev 2009-11-06 08:28:14 följande:
    Jag håller med. Så fort man mår bra så blir man oroligt. Hel snurrigt!Gud så mysigt det lät med resturang och bara mysa! Gubben har nog blivit sjuk igen så det får på sin höjd bli pizza i det här hushållet ikväll.. Hade så gärna gått på bio eller så.
    Pizza är inte fy skam det heller, trist med sjuk sambo hos dig dock! Hoppas han snart är på benen igen, dom kan ju bli sååå ynkliga när dom är sjuka!
  • vitvåonågratill
    Bustrollen skrev 2009-11-06 08:49:35 följande:
    Har gått 9 hela veckor idag...lalalalala Alltid ngt positivt med denna dag
    Och imorrn går jag in i vecka 9+0 så vi är väl nästan lika långt gånga då va!? Tänk om det bara kunde gå snabbt till RUL nu iaf..då börjar man se det mer, man har fått ett fast BF datum och förhoppningsvis fått se att allt är bra med bebis och då vet dom flesta även att man är gravid, dit längtar jag till max nu!
Svar på tråden BF Juni 2010!