• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • mithrandil

Tack för välkomnandet!
    Jag mår oförskämt bra. Alla mina symtom är väl egentligen helt borta.
    Lite oroande eftersom jag hade likadant i juli i år och det visade sig då att jag fått ett ma. Men jag väljer att inte tänka på det innan vul nästa fredag.

Jo, jag har märkt att man inte kan vara borta mer än några minuter ifall man ska hinna läsa ikapp sig och med en 8månaders som inte vill vara still eller sova så kan det bli lite kämpigt. hehe. Men jag får helt enkelt anstränga mig.
    minns hur kul det var att vara med i bf trådar från då jag väntade alexander.

bustrollen: Usch och fy för att må illa! Fast på ett vis kan det vara skönt också, då vet man att det händer grejer. Hoppas det släpper helt snart. Ett plus är ju att du fått sova inatt iaf. kan vara bra att ha krafter inför tentan. Lycka till med den!

Alexander 2009-03-11 -♥- bf 2010-06-29
  • Miss Johanna
    lillaemme skrev 2009-11-05 19:33:10 följande:
    Miss Johanna: Såg att du oxå va från Alingsås..Jag me..
    Jaha vad kul! Jag är dock rätt så nyinflyttad men har bott 3 år innan i Alingsås. Nu bor jag i Ingared utanför A-sås. Bor du i stan eller? Finns en tråd om blivande alingsåsmammor:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m47309423.html
  • mithrandil
    Miss Johanna skrev 2009-11-06 09:01:44 följande:
    Jaha vad kul! Jag är dock rätt så nyinflyttad men har bott 3 år innan i Alingsås. Nu bor jag i Ingared utanför A-sås. Bor du i stan eller? Finns en tråd om blivande alingsåsmammor:www.familjeliv.se/Forum-2-14/m47309423.html
    I ingared har jag också bott en kort period av mitt liv. Så lustigt.
    Det är ju inte direkt något stort ställe.
  • Miss Johanna
    mithrandil skrev 2009-11-06 09:04:11 följande:
    I ingared har jag också bott en kort period av mitt liv. Så lustigt. Det är ju inte direkt något stort ställe.
    Jasså, kul Nej det är bara en liten håla, men väldigt charmig liten by. Trivs kanon här!
  • mithrandil
    Miss Johanna skrev 2009-11-06 09:06:32 följande:
    Jasså, kul Nej det är bara en liten håla, men väldigt charmig liten by. Trivs kanon här!
    ja, jag trivdes också bra. Har några av mitt livs bästa minnen därifrån.
    men nu har nog alla mina vänner jag hade när jag bodde där flyttat därifrån.
  • MumTwins

Tack alla för erat stöd. Har fått en tid på gynakuten nu klockan 10 och självklart så följer sambon med. Hoppas verkligen att allt är bra där inne.

Hör av mig om hur det gått sen.

• Thesso
    vitvåonågratill skrev 2009-11-06 08:50:42 följande:
    Pizza är inte fy skam det heller, trist med sjuk sambo hos dig dock! Hoppas han snart är på benen igen, dom kan ju bli sååå ynkliga när dom är sjuka!
    Ja väldigt ynklig. Det är så tråkigt för förra veckan låg han med hög feber några dagar och så kommer det nu igen. Och som du säger så måste man ju ha i beräkningen att han är av det manliga könet och då blir ju allt liiiiite jobbigare
  • smoolan
    MumTwins skrev 2009-11-06 09:12:41 följande:
    Tack alla för erat stöd. Har fått en tid på gynakuten nu klockan 10 och självklart så följer sambon med. Hoppas verkligen att allt är bra där inne.Hör av mig om hur det gått sen.
    Håller tummar och tår! Lycka till!
  • blehnda

Hej tjejer! jag har inte riktigt tittat på magen ordentligt eftersom jag bara är i v. 9 nu, lite för tidigt att se något tycker jag. men om jag tittar uppifrån så buktar det ut lite på ena sidan under naveln. liksom utanför blygdbenet.

ligger hinn säcken och bebben på ena sidan eller?jag är jätte hård på magen där nere, går liksom inte att "dra in magen" ordentligt längre =)

är det för tidigt att se eller ser jag bara det jag vill se kanske? =)

• mithrandil
    blehnda skrev 2009-11-06 09:35:10 följande:
    Hej tjejer! jag har inte riktigt tittat på magen ordentligt eftersom jag bara är i v. 9 nu, lite för tidigt att se något tycker jag. men om jag tittar uppifrån så buktar det ut lite på ena sidan under naveln. liksom utanför blygdbenet. ligger hinn säcken och bebben på ena sidan eller?jag är jätte hård på magen där nere, går liksom inte att "dra in magen" ordentligt längre =)är det för tidigt att se eller ser jag bara det jag vill se kanske? =)
    Många svullnar upp tidigt i grav. men det beror mestadels på att tarmarna svullnar. Så jag tror inte att du inbillar dig. Det är nog med all säkerhet som du sett.
    Oftast så brukar den där svullnaden lägga sig innan den "riktiga gravidmagen" dyker upp, men för vissa så stannar den kvar.
    MumTwins skrev 2009-11-06 09:12:41 följande:
    Tack alla för erat stöd. Har fått en tid på gynakuten nu klockan 10 och självklart så följer sambon med. Hoppas verkligen att allt är bra där inne.Hör av mig om hur det gått sen.
    Lycka till! Håller tummarna för att allt ska se bra ut!
    Kram på dig!
Svar på tråden BF Juni 2010!