• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Fargoli

Oj oj oj , varit borta en dag och 300 nya inlägg typ, jösses vad ni skriver, orkar dock inte läsa igenom allt. Men nu längtar jag tills på måndag så man får göra vul och se hur allt ser ut.

• Fargoli

En fråga till er som väntar tvillingar, hur går det?

• Vilda Tiger

Jag är inte så himla aktiv med skrivandet just nu men jag läser det mesta iaf. Jag skrev in maj i listan igen eftersom det var borttaget. Om det är ok för er alltså. Jag har ju inte bf i juni men närapå...

• MumTwins

Jag var på akuten innan ikväll på grund av mina blödningar och eftersom att jag blött mer idag än vad jag brukar. Jag fick ett nummer till gynakuten så ska ringa dem imorgon och få en tid så de kan kolla vad det beror på. Jag hoppas verkligen att allt är bra med det lilla livet där inne.

Får hålla tummar och tår!!

• JuliaIsabella
    Milliemolly skrev 2009-11-05 17:36:00 följande:
    min läkare tyckte jag skulle göra KUb direkt........................så olika. Vet du vilken downs det är...........................finns ju 4 varianter? Varav 2 kan vara ärftliga. Mitt MA berodde på Downs syndrom.
    Hej ja vad olika det kan vara men det är nog för att jag redan har ett barn med en kromosomavvikelse som är helt fantastisk =)
    Nej det är ej ärftligt det är vanlig trisomi 21 han har en extra kromosom i alla sina celler
    vad ja vet är det ej ärftligt i alla fall då skulle han ha sagt någe tycker jag när jag träffade läkaren
    Lycka till på ditt test hoppas att det kommer att gå fint
  • Fargoli
    MumTwins skrev 2009-11-05 22:03:25 följande:
    Jag var på akuten innan ikväll på grund av mina blödningar och eftersom att jag blött mer idag än vad jag brukar. Jag fick ett nummer till gynakuten så ska ringa dem imorgon och få en tid så de kan kolla vad det beror på. Jag hoppas verkligen att allt är bra med det lilla livet där inne.Får hålla tummar och tår!!
    Hoppas allt är bra för dig nu!
  • vitvåonågratill
    Jag var på akuten innan ikväll på grund av mina blödningar och eftersom att jag blött mer idag än vad jag brukar. Jag fick ett nummer till gynakuten så ska ringa dem imorgon och få en tid så de kan kolla vad det beror på. Jag hoppas verkligen att allt är bra med det lilla livet där inne.Får hålla tummar och tår!!
    Hoppas det går bra för dig! Håller tummarna!
  • mejola
    Vilda Tiger skrev 2009-11-05 21:24:13 följande:
    Jag är inte så himla aktiv med skrivandet just nu men jag läser det mesta iaf. Jag skrev in maj i listan igen eftersom det var borttaget. Om det är ok för er alltså. Jag har ju inte bf i juni men närapå...
    klart att du ska vara med ju
    jag ligger ju precis på sista dagen så tror starkt på att de blir en julibebis men de återstår att se
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • Summer
    Hej! Du kan också åka in akut till gynakuten om du är jätteorolig eller får ont. Hoppas att det går bra. Jag har själv fått mindre blödningar och på UL såg det bra ut och hjärtat slog. Håller tummarna för dig!

Kram
  • Bjornis
    Håller tummarna för dig idag nu!

Jag är helt väck. Igår orkade jag inte ens logga in på datorn när jag kom hem. Nu sitter jag och pillar i mig fil och flingor men varje tugga är en kamp. Mår illa och känner inte alls för att jobba. Ska jobba helgen och mån-fre nästa vecka. Känner på mig att jag inte kommer bli piggare heller...

8+4 idag. Hoppas den växer som den ska därinne. 12 dar till nästa vul och bokade kub igår också. Till 10 december vilket är skit för då är maken bortrest. Det är ju ändå ett ul och jag vet att han gärna vill va med. Hon gick på mitt förra vul för att räkna ut när jag skulle komma men enligt mig var ju vul:et ca 5 dar fel... Hoppas det rättat till sig till om 12 dar för då kan vi boka om kub:et. Jaja, blabla.

AnAngel: Å, va kul att få en bra vinkel och att den har små armar och ben! Mysigt.
Svar på tråden BF Juni 2010!