• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Fargoli

Juniblomma 2010 skrev 2009-11-09 14:47:20 följande:

HejsanHar inte varit inloggad på ett tag och såg nu när jag loggade in att jag fått en inbjudan till den här tråden, så jag kliver in Jag väntar barn nr 5 och 6, tvillingar alltså med bf den 27 juni Vilka är ni?Någon mer som har många barn eller också väntar tvillingar?
    Hej!
    Vad kul med tvillingar
    Jag är 18 år, bor i Hälsingland, väntar mitt första barn, men andra graviditeten. Här är det bara ett barn, vilket känns skönt både ekonomiskt och orkesmässigt :P Vart bor du då?
  • lillaemme
    smoolan skrev 2009-11-09 15:25:10 följande:
    Vad är glokosbelastning? Varför är det äckligt?Yossan - Oj, var det planerat eller försa du dig? Vilken vecka är du i?
    de är en superäcklig sockerlösning man dricker för att kolla så man inte har för högt socker när man e gravid..man kan få grav diabetes
  • Thesso
    vitvåonågratill skrev 2009-11-09 14:00:53 följande:
    Thesso, du bor väl i Gbg eller nära Gbg? Ni får väl komma ut framöver och provsmaka såklart!!!! Vi har ju allt som man brukar ha....men utan den råa fisken till mig nu då! *ler* Avocado, gurka, räkor, krabba om vi har fiskat det, morot, crabsticks osv osv.
    Japp, bor i norraste norra Ale.
    Får nog ta och försöka mig på det där nån dag. Mannen tror jag däremot kommer sätta sig tvärt mot det tyvärr.
  • Fargoli

Idag efter att vi varit på vul och fått bild så skickade jag en bild på bebis till min pappa i en sen farsdagpresent (eftersom jag inte bor med mina föräldrar och har ganska långt till dom så kunde jag inte träffa dom igår) Han blev glad och ringde upp. En utav hans kommentarer var: "Nu hinner du gå klart skolan va?"
    Hehe, han är så noga med det och tycker det är viktigast i alla fall :p

• vitvåonågratill
    Thesso skrev 2009-11-09 16:11:37 följande:
    Japp, bor i norraste norra Ale. Får nog ta och försöka mig på det där nån dag. Mannen tror jag däremot kommer sätta sig tvärt mot det tyvärr.
    Vi får ta en gravidosaurusträff och tillverka sushi en dag framöver annars!
  • Miss Johanna

Hej på er!
    Min dag började inte så bra. En timma efter frukost så fick jag springa på toa och spy! Fy fasen vad äckligt det var. Har mått väldigt illa nu senaste veckorna, men har lyckat att inte spy, men idag kom det. Hoppas verkligen att det inte håller i sig.

Men en annan positiv nyhet är att jag var på mitt första VUL idag och fick se mitt lilla krabats hjärta Sååå skönt att veta att det är ok trots blödningarna jag haft. Nu ska jag försöka njuta av att vara gravid. Har berättat för min familj nu också, så det är skönt att kunna dela glädjen med dom.

• hepalima
    vitvåonågratill skrev 2009-11-09 17:05:10 följande:
    Vi får ta en gravidosaurusträff och tillverka sushi en dag framöver annars!
    Å då skulle jag vilja vara med, har aldirg ätit det i sverigt. (Provade i kina men det tyckte jag inte om) Men jag älskar ju ris å fisk mm så det bode ju vara gott tycker jag..
  • vitvåonågratill

Miss Johanna skrev 2009-11-09 17:12:22 följande:

Hej på er!Min dag började inte så bra. En timma efter frukost så fick jag springa på toa och spy! Fy fasen vad äckligt det var. Har mått väldigt illa nu senaste veckorna, men har lyckat att inte spy, men idag kom det. Hoppas verkligen att det inte håller i sig. Men en annan positiv nyhet är att jag var på mitt första VUL idag och fick se mitt lilla krabats hjärta Sååå skönt att veta att det är ok trots blödningarna jag haft. Nu ska jag försöka njuta av att vara gravid. Har berättat för min familj nu också, så det är skönt att kunna dela glädjen med dom.
    Vad härligt! Ja, inte att spy alltså utan VUL:et!
  • vitvåonågratill
    hepalima skrev 2009-11-09 17:13:52 följande:
    Å då skulle jag vilja vara med, har aldirg ätit det i sverigt. (Provade i kina men det tyckte jag inte om) Men jag älskar ju ris å fisk mm så det bode ju vara gott tycker jag..
    Jamen visst bodde väl även du nära Gbg? Klart vi måste göra en sån träff då! Vi kan väl träffas flera gånger med olika teman varje gång! Jag är en träff-narkoman så jag e gladeligen på!
  • Thesso
    vitvåonågratill skrev 2009-11-09 17:25:40 följande:
    Jamen visst bodde väl även du nära Gbg? Klart vi måste göra en sån träff då! Vi kan väl träffas flera gånger med olika teman varje gång! Jag är en träff-narkoman så jag e gladeligen på!
    Låter toppen!
Svar på tråden BF Juni 2010!