• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • 0810

majess; ja, vi verkar vara några stycken som har gått lika långt, kul!

• Thesso

längtar och väntar skrev 2009-11-09 22:38:54 följande:

Är jag tråkig eller så när jag tycker att det är lite fånigt att träffa folk man pratar med på ett forum? Vad har man gemensamt liksom? Har ni inga kompisar att umgås med? Men alla gör som de vill i alla fall, men jag är inte intresserad av att träffa någon, vet inte vad jag skulle få i utbyte av det. Så snälla prata om fika och så, i andra trådar!
    När man är omföderska så får man inte gå på gravid träffar och efter barnet är fött så är det inga föräldrargrupper. Känner man ingen annan som ska ha barn så kan det ju bli lite trist att bara gå hemma själv. Förstår inte varför det ska vara negativt.
  • stina84

Kela81: Såg nu att eran ena tvilling inte klarat sig. Beklagar så, finner inga ord.. Varma kramar!

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Thesso

längtar och väntar skrev 2009-11-09 22:43:18 följande:

Precis, jag hinner knappt träffa mina kompisar som jag redan har! Sen är jag inte sådan som bara vill snacka om min graviditet, gjorde dock det med en kompis häromdagen, men hon är höggravid så det blev så. Men jag kommer aldrig prata bajs och blöjor när vi får barn. Vill kunna fortsätta prata "vuxensnack" liksom..
    Ha ha ha. Tro mig, du kommer prata bajs och allt därtill. Trodde inte heller jag skulle bli sån mamma som pratade om sånt men herregud, det gör man!
  • vitvåonågratill
    Golvmoppen skrev 2009-11-09 19:42:04 följande:
    Jättekul! Alltid kul att lära känna nytt folk i samma situation nära där man bor!
  • Milliemolly

klicka på killsysmbolen upp på familjelivs verktygsrad så kan du skriva in dina uppgifter där och få reda på vilken vecka och BF mm.

• vitvåonågratill
    mithrandil skrev 2009-11-09 22:26:42 följande:
    Tycker fortfarande gemensam träfftråd verkar krångligare än att bara gör en för staden man bor i.
    Håller med..har hellre en för varje stad
  • kronanskvinna

Äter ni några vitaminer? Har tänkt att jag ska börja med nu men vet ej vilka?
    Åt ju med sonenn men det känns som en evighet sen så kommer inte ihåg vad det var, men med mkt folsyra var det iaf... Skulle vara skojj om ni vill hjälpa mej med lite tips!

Kan även skriva att jag har väldigt känsligt hår, tappa jätte mkt under min förra grav & gjorde det ett tag efter fast jag inte ammade.. nu har det börjat återgå till sitt normala igen men tappar otroligt mkt endå, konstigt att jag inte är kal på huvudet då jag har redan jätte tunt hår :P Så tänkte om det finns nå vitaminer som samtidigt stärker håret :)

• mejola

på torsdag ska jag på vul och kolla läget vilken exakt vecka jag är, blir en knepig tid men de var den enda som fanns och med tanke på de är bra att veta och se hur de ligger till (fick ett sent mf sist) så tyckte hon att ja borde ta första bästa som fanns.

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

lägg ner de där tjaffset om vad man är för person, alla tycker tänker och känner olika och nu är de mycket hormoner i luften. De drar ner stämningen nått så kopiöst mycket så blir bara trist...
    de tror ja alla kan vara överens om

♥ BF 2010-06-30 ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!