• Joggi

BF Juni 2010!

Summer skrev 2009-11-28 19:07:59 följande:
    Tack för ditt svar, ingen annan verkar ha sett eller orkat svara. Det känns mest som om alla i den här tråden pratar om varandra..*suck*
    Jag läste ditt inlägg och läste oxå svaret du fick. Tyckte det va ett bra svar och trodde att det räckte..

Ska man svara på alla inlägg så får man nog inte göra annat..
  • Joggi
    mejola skrev 2009-11-28 19:16:06 följande:
    jag är så rastlös av mig så måste göra nått, har inge hund tyvärr annars hade jag nog inte tränat såmycket. Funderar på att annonsera om någon vill ha sin hund promenerad ibland.
    Ja men det är väl ingen dum idè alls.. Är väl många som behöver den hjälpen=)
    Kika blocket!
  • Joggi
    mejola skrev 2009-11-28 19:23:41 följande:
    så du tror de finns iallafall, fick för mig att de var svårt att hitta någon
    Jag tror nog att det är väldigt många som behöver det.. Är ute och surfar runt på blocket en del och såna annonser dyker upp rätt så ofta!
  • Joggi
    stina84 skrev 2009-11-28 20:28:39 följande:
    Glömde säga det med att jag sa på KUB på onsdag, ska kolla med den BM som gör UL då (om jag kommer ihåg) om det är vanligt med så stor livmoder redan
    Jag frågade min BM på inskrivningen och hon sa att det va väldigt vanligt att det syns som vi beskriver det på morgonen, och det brukar komma kring tolfte veckan.. Säger ju dock inte så mkt om hur stor livmodern är iofs..
    Vet inte hur längesen det va vi upptäckte detta på morgonen? Jag har iaf märkt att min har växt under tiden.
    Känns som man är GRAVID på morgonen, sen när man har kissat så är det inte ens en bula för mig=(
  • Joggi

På tal om tvillingar så - JA TACK! Fasen va mysigt..
    Och jag vill så gärna ha 2 barn, men vet inte om jag vill vara gravid igen med tanke på att man har LEGAT med illamående i 7½ veckor.. Så det skulle vara perfekt med 2 direkt=)

Har alltid fascinerat mig av tvillingar=)

• Joggi
    Summer skrev 2009-11-28 20:52:23 följande:
    [citat]Känns som man är GRAVID på morgonen, sen när man har kissat så är det inte ens en bula för mig=(Skönt att du beskriver det så. För mig är det samma sak. Jag har kanske en eventuell bula när jag inte kissat men efteråt är jag helt platt...Vilken vecka är du i?
    Jag går in i vecka 14 imorgon.. Ska på Ultraljud på Måndag, guud va jag längtar och hoppas att allt står rätt till!
  • Joggi
    stina84 skrev 2009-11-28 21:01:19 följande:
    Jag är precis likadan! Och det med gravidkrämpor. Man glömmer! Samma med förlossningen, man glömmer hur ont det gör! ANnars skulle man bara skaffa 1 barn/ hem
    Ja jag hoppas verkligen att man glömmer! Just nu tänker man ju aldrig mer.... Men det behöver ju samtidigt inte bli samma igen!
    stina84 skrev 2009-11-28 20:57:32 följande:
    Aha, skönt att få det bekräftat. För om det inte är bebis veti sjutton vad det är alltså Världens största och ojämnaste urinblåsa? skämt åsido Kommer inte ihåg när jag märkte det för första gången, men det ä säkert 2 veckor sedan... Jag har kvar en liiiten bula efter jag kissat, jag känner den tydligt fast den ligger längre ner under "fläsket"
    Ja, det kändes nice att få en bekräftelse faktiskt=) Ja som flyttar på sig oxå, haha=)
    Ja 2 veckor kan det nog ha gått.. Ja det är ju andra barnet för dig så du får nog mage tidigare över huvudtaget! Längtar tills den dagen.....
  • Joggi
    Summer skrev 2009-11-28 21:37:40 följande:
    Är det ditt första VUL? Jag såg senast att bebis levade i v. 9+0 (bild i mitt album) men det är ju några veckor sedan...Vi får hålla tummarna för oss alla i veckan!
    Det är inte ett VUL jag ska på utan ett UL. Ja det är första, nånsin faktiskt=) Lite läskigt är det! Jag hoppas verkligen att lillhjärtat slår för fulla muggar! Måste vara skönt att ha sett hjärtat, fast jag förstår ändå att oron inte bara försvinner ändå..

När ska det släppa egentligen? Trodde efter 12 veckor, men inte här iaf.. Vi får väl se om det släpper efter måndag..
  • Joggi
    Sweetangel85 skrev 2009-11-28 22:51:37 följande:
    Jaa jag mår fortfarande oxå väldigt illa o spyr emellanåt fort.. är i v.13, så vi får hoppas de går över snart!!
    Usch, det är riktigt jobbigt. Har tagit hårt på mig faktiskt, psykiskt alltå. Har inte orkat nånting och det va snart 8 veckor sen jag städade, lagade mat, jobbade, gick ut på promenad osv. Jag vill ha mitt liv tillbaka NU! Jag går in i v 14 om 10 min=D
    Men hur ska man orka komma tillbaka till vardagen?

Min sambo är guld värd som tar hant om mig!
  • Joggi
    Summer skrev 2009-11-29 00:47:06 följande:
    Jag vet vad du pratar om. Kunde inte beskriva det bättre själv. Jag vill också ha tillbaka mitt gamla jag. Känner mig så handikappad och isolerad av att må så illa och känna mig så trött och hängig. Bara att hålla tummarna att det snart blir bättre!
    Ja gud jag håller tummarna för oss alla som mår dåligt, oavsett hur! Men nu ska jag iaf ta och släppa ut hunden en sväng sen gå och sova. Gonatt alla som inte redan sover=)
Svar på tråden BF Juni 2010!