ZettanA skrev 2010-01-11 16:05:59 följande:
verkar vara på många av oss som foglossning och ryggontet slagit till på! Usch hade glömt bort hur ont jag hade med dottern men nu kommer minnena tebax. Dottan55: Är så himla imponerad av de som pallar jobba hela tiden ut i vårt yrke.. men vi är väl olika byggda. Just helgerna för mig är tunga eftersom jag ensam har ansvar för hela butiken..dvs alla avdelningar och det är toktungt! Men vet att det blir inge bättre av att sätta sig i kassan heller då jag har tokont när jag sitter ner. Känner som du att man har ju inte heller lust att vara sjukskriven! Är ju inte direkt sådär väldans uppskattat på jobbet. men,men vad ska man göra. I bland önskar man verkligen att man hade ett lugnt kontorsjobb.
Ja samma här! Riktigt imponerad! Har en arbetskamrat som kämpat sig fram, hon gick hem nu och ska ha om 4 veckor! Jag önskar att jag klarar mig så bra jag oxå! Men man har verkligen sett hur mkt hon har lidit av att jobba oxå=/
Just nu känns det som det skulle vara lättare att gå på golvet eller så än sätta sig ner i 4 timmar=/ Men men, vi får väl se hur det går..
Helgerna är jobbiga hos oss med, är 2 st till 17 sen är man sj.. (förutom kassan då)Men det är så otroligt mkt mer! Som tur är har jag inga helger på mitt schema nu utan tar på mig extra.. Vilket blir ungefär varannan helg ändå, men då kan jag välja de bästa tiderna=) Har bara 50% på schema, bara vardagar. Så i slutet kanske man klarar av det iaf! Hoppas..
Nu ska jag göra mig iordning för jobbet! Ha en bra kväll alla!