stina84 skrev 2009-11-17 13:36:13 följande:
haha! Jag skyller mitt sviktande minna på graviditets hormonerna Ja det ser skitskumt ut! Ingen mer som har det så?? Fast jag tycker nog den känns ganska så mkt större än en apelsin.. Tror dock inte jag är längre gången än vad jag är, isåfall är det nog åt andra hållet, så var det förra gången. inte mycket iofs. Diffade 2 dagar. Sedan gick jag ju ändå över tiden med 9 dagar. Haha, man snöar in sig på BF datumet!Men vi är ju andragångsföderskor nu med så det kan ju vara så att livmodern växer snabbare nu Längtar som bara den till KUB nu, bara få veta att allt är bra ♥
Hehe, jag har ruskigt dåligt minne så jag ska inte säga ett ord;)
Jag är inte längre gången det är jag hundra på.. Tog sig på försök nr 2 och efter första försöket gjorde jag säkert 10 gravtest.. (testoman jag vet=) och sen testade jag med ÄL-test i en vecka ungefär, och jag vet att jag har 14 dgr mellan äl och mens. Shit vad jag svamlar, haha.. Hoppas du kan läsa vad jag skriver=D
Det är ju första barnet för mig.... Så det kanske är lite konstigt! Men pratade med en kompis i v 23 igår och hon hade oxå så här i dessa veckor, första barnet..
Finns det fler i tråden som har en knöl på magen på morgonen??? Nyfiken=)