• Thesso

BF Juni 2010!

Milliemolly skrev 2009-11-24 19:07:14 följande:
    menar du att man har moderkakan i framvägg? framfall kan man få av livmodern när man blir äldre........man kan även ha bakåtliggande livmoder, då får man en liten gravidmage för bebis ligger in mot ryggraden.
    Fast framfall kan man ju även få som ung. Är det inte det man kan få om man inte tar det lite lugnt precis efter förlossningen?

Har iaf en kompis som var väldigt väldigt nära att få det och då fick hon inte ens köra barnvagnen för det kunde framkalla det för att hon tog i "för mycket" Att tillägga är att hon var väl runt 28 när det hände.
  • Thesso

Ja vi får verkligen försöka ta det lugnt! Själv var jag på väg ut och bära pellets säckar inte alltför lång tid efter men det fick jag utskällning över av mina föräldrar. Man vet ju inte sånt med första eller innan det har hänt nån i närheten.

• Thesso
    MaraFara skrev 2009-11-24 20:14:36 följande:
    Har lagt upp en bild som jag tog idag på magen.. Finns i mitt bildgalleri.. Som sagt var, magen går inte att dölja längre :)
    Skyndade mig in för att kolla men det går inte att se nåt galleri.
    Du måste gå på inställningar och godkänna att andra kan se det.
  • Thesso
    MaraFara skrev 2009-11-24 20:20:29 följande:
    Kolla nu då Thesso får vi se om jag lyckats...
    Ja nu såg man. Shit vilken mage du har! Fasen vad avis jag blir. Så himla mysigt!!!
  • Thesso

Vad roligt med två nya!
    Varmt välkomna ocg och pepparkaksdeg!!

Pepperkaksdeg: Känner igen det där med kläderna. Provade en jättefin tröja/skjort tunika som var lite längre och såg helt sjukt gigantiskt ut. Är stor sedan innan och man vill ju gärna inte se ut som om man är typ 5 storlekar större om röven redan :)
    tror på det att skaffa sig bas faktiskt.

• Thesso
    mjauen skrev 2009-11-25 13:43:54 följande:
    Jo, det kör jag med när jag inte är på jobbet, sååå skönt! Fast hemma blir det oftast mjukis/pyjamasbyxor o en t-skjorta, sen min mysiga morgonrock utanpå - jättesexigt!
    Eftersom jag är arbetslös och är hemma mest så lever jag mer eller mindre i mjukisbyxor. Känner sig super piffad när man ska lämna/hämta på dagis när man får på sig ett par vanliga jeans. Haha!!
  • Thesso
    vitvåonågratill skrev 2009-11-25 17:26:28 följande:
    Jag la precis in en magbild tagen igår...iofs avslappnad mage men det är ju så man går runt hela dagarna, jag går då inte och drar in den för då skulle jag få hålla andan hela dagarna! TUR att modet är stort och pösigt på tröjor nu som sagt! Iaf tills alla vet!
    Vad mysigt det ser ut!!
  • Thesso
    Tillata skrev 2009-11-25 18:07:57 följande:
    Med risk för att verka ha noll koll på datan,, hur har ni andra gjort för att kunna visa era bilder i galleriet? Är det någon knepig inställning man måste göra?
    Jag hade exakt samma problem. Du måste gå in på inställningar och klicka i att alla kan se ditt galleri.
  • Thesso

Längtar och väntar: Vilken jobbig sits. Tycker nog att du ska stå på dig och göra som du sa och hjälpa till med sången men absolut inte ta allt ansvar själv. Säg att antingen gör ni det tillsammans eller så får dom göra det utan dig. Ni är ju ändå ett arbetsteam, inte du mot alla dom.
    Stå på dig och lycka till!

• Thesso

längtar och väntar skrev 2009-11-25 22:23:12 följande:

Hon menade väl att "alla har vi mycket att göra" och jag inte ska komma och tro att jag är något för tt jag t.ex. har lucia och avslutning.. Äh orkar inte bry mig.. Vet inte om jag ska gå.. Förra året var det sååå pinsamt, när en kollega fick lite för mycket i sig och började nästan "flirta" med en av de yngre killarna, trots att hon är gift och har barn..
    Klart att alla har mycket och göra så här inför slutet på terminen men du är gravid för tusan!! Det är ju ändå synd att du ska missa middagen för ett gäng dumma tanter som inte fattar att man inte har all ork i världen när man är gravid eller rättare sagt i ditt fall där du har så ont. Dom kanske hade guld graviditeten och inte hade något problem alls och bara gick på moln i 9 månader och därför kan dom inte förstå att andra kan ha det jobbigt.

Det där med flirten skrattar jag lite åt. Lät som en typisk kommunalanställdas fest tycker jag. Är inte kommunalare själv men har hört talas om "era" fester och dom verkar kan gå rätt vilt till!
Svar på tråden BF Juni 2010!