BF Juni 2010!
längtar och väntar skrev 2009-11-26 07:16:02 följande:
Fast som musiklärare är jag ensam om att fixa lucia och avslutning, måste köpa in en massa, repa, se till att alla har sina kläder och är på rätt plats vid rätt tid etc.. Kören är runt 25-30 personer, så det är inte lite att hålla reda på. Sen har många andra också mycket att göra, men vissa kolleger verkar tro att det tar en kafferast att sätta upp ett luciatåg.Kan säga att jag aldrig skulle hålla på att "flirta" med andra på jobb när jag är gift.. Tycker att man itne gör sådant, oerhört pinsamt.Jag vet inte om jag känner för att gå heller, har så svårt att sitta ner så länge. Då kommer jag inte kunna röra mig efteråt. Dessutom vet jag inte var vi ska vara än, och jag är rätt beroende av det också, eftersom jag varken cyklar längre eller kan gå längre sträckor.
Kan du inte bara avsäga dig från allt som har med festen att göra och bara anmäla dig för middagen. Sen när du närmar dig och ser var ni ska vara samt hur du känner dig kan du kanske avböja?Hoppas verkligen det löser sig för dig!