• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • mjauen
    kozzan skrev 2009-11-16 16:31:41 följande:
    jag kommer bli matmissbrukare innan den här knodden är kläckt. tänderna går i ett. hinner knappt svälja issta tuggan innan jag är hungrig igen...
    Samma här! Blir fort jättemätt, men sen efter en stund är jag vrålhungrig igen. Illamåendet börjar bli lite mildare nu o matlusten kommer tillbaka.
    Har dock inte ökat i vikt än, eller kanske 300g, så det känns skönt. Det hinner nog komma mer ännu!!
  • vitvåonågratill
    Xtra skrev 2009-11-16 15:50:03 följande:
    Ja, sen är vi ju inte ett par heller för den delen enligt honom men jag känner honom och jag vet att han inte kommer kunna vara utan vare sig mig eller bebis... så jag TROR att vi någon gång i framtiden kommer att flytta ihop. NÄR det blir vet jag dock inte...
    Gulligt...och mysigt...hihi! Håller tummarna för er!
  • kozzan
    vitvåonågratill skrev 2009-11-16 16:39:52 följande:
    Uäk...blir mätt bara av att höra om det!
    haha... för mig går det i perioder men hela helgen har gått åt till att äta. jag är sugen på allt hela tiden...
  • Kamikazee
    Fargoli skrev 2009-11-16 15:52:52 följande:
    Tack för era svar om katten! Men vi ska ju flytta till hus i december, då kommer katten bli utekatt och lådan ryker, är det då farligt att vara uppe i katten när han är utekatt?
    Nej tror inte att du behöver vara orolig, var bara noga med att tvätta händerna innan du stoppar dem i munnen
    Om risken vore så stor att bli smittad så skulle folk inte våga ha katt alls om de planerade att få barn. Behandla katten som vanligt. Och när katten väl får vara utomhus så lär du bara se mindre av den ändå
    Rosa Elicia 070907 kl. 22.11
  • Joggi
    mjauen skrev 2009-11-16 16:40:02 följande:
    Samma här! Blir fort jättemätt, men sen efter en stund är jag vrålhungrig igen. Illamåendet börjar bli lite mildare nu o matlusten kommer tillbaka.Har dock inte ökat i vikt än, eller kanske 300g, så det känns skönt. Det hinner nog komma mer ännu!!
    Skönt att höra att det är nån som vet att det går 1000 g på ett kg här...
    Är ett par stycken i tråden som har skrivit att dom har gått upp 1 gram genom att vågen har ändrat från (tex) 66,5-66,6..
    Och nu kunde jag inte hålla tyst om det, hihi=)
  • Joggi
    Joggi skrev 2009-11-16 17:03:16 följande:
    Skönt att höra att det är nån som vet att det går 1000 g på ett kg här...Är ett par stycken i tråden som har skrivit att dom har gått upp 1 gram genom att vågen har ändrat från (tex) 66,5-66,6..Och nu kunde jag inte hålla tyst om det, hihi=)
    Och dom som tror det lär tro att du har gått upp jättemkt, hihi;)
  • kozzan
    mjauen skrev 2009-11-16 16:40:02 följande:
    Samma här! Blir fort jättemätt, men sen efter en stund är jag vrålhungrig igen. Illamåendet börjar bli lite mildare nu o matlusten kommer tillbaka.Har dock inte ökat i vikt än, eller kanske 300g, så det känns skönt. Det hinner nog komma mer ännu!!
    jaghar gått upp 6.5kg men jag är nästan säker på att majoriteten är vätska för jag hade gått upp allt redan på inskrivningen och då levde jag på fil och sallad
  • hemljuvahem

Någon som prövat Ingefärate måt illamående? isf har det funkat? Smakar det bedrövligt?

Drar i alla trådar nu..

• Fargoli

Jag dricker äppeljuice när jag mår illa. Fast jag mår ju inte så mycket illa heller, bara lite på kvällarna, men juicen hjälper för det mesta, annars lägger jag mig och sover. Är glad att jag inte mår illa på mornarna

På inskrivningen hade jag gått upp tre kilo. Och jag blir också hungrig så fort jag ätit. Och på natten vaknar jag runt tre av att jag är vrålhungrig :P

• majess
    hemljuvahem skrev 2009-11-16 18:30:39 följande:
    Någon som prövat Ingefärate måt illamående? isf har det funkat? Smakar det bedrövligt? Drar i alla trådar nu..
    nä men jag har hört från väldigt många håll att det är super effektivt så prova
Svar på tråden BF Juni 2010!